וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופי: מהשנה הבאה – הקלות לסטודנטים המשרתים במילואים

6.7.2001 / 7:31

הוועדה לבדיקת תנאי הסטודנטים המילואימניקים קבעה "סל שירותים"; שרת החינוך: "מדובר בפריצת דרך"; התאחדות הסטודנטים: המבחן האמיתי – בשנה הקרובה כשיגיע רגע יישום ההמלצות


סטודנטים המשרתים במילואים יזכו להקלות שונות החל משנת הלימודים הקרובה. כך קבעה אתמול הוועדה המיוחדת לבדיקת תנאי הסטודנטים המשרתים במילואים.

לאחר כחודשיים של עבודת הכנה, קבעה הוועדה "סל שירותים" לסטודנטים המשרתים במילואים. הוועדה מונתה על ידי שרת החינוך, לימור לבנת, ובדיוניה השתתפו נציגם של הסטודנטים והמוסדות להשכלה גבוהה. "סל השירותים" מציע זכאות למועד בחינה נוסף, רשות לדחות עבודות להגשה או תרגיל, שיעורי עזר להשלמת חומר הלימוד, שירותי צילום, קבלת קלטות של ההרצאות ועוד. כל השירותים יינתנו לפי המלצה - ובחינם.

עוד יהנו הסטודנטים המשרתים במילואים פטורים מתשלום שכר לימוד עבור קורסים חדשים שייאלצו לקחת בעקבות שירותם, ויוענקו להם נקודות זכות שיגדילו את סיכוייהם לזכות במלגות ובמקום במעונות הסטודנטים. הוועדה לתכנון ולתקצוב של המועצה להשכלה גבוהה תפקח על מתן השירותים הללו. הסטודנטים יוכלו לקבל את פירוט הסל במשרדי דיקן הסטודנטים.

השרה לבנת אמרה אתמול כי מדובר ב"פריצת דרך" אולם בהתאחדות הסטודנטים היו אמש ספקנים הרבה יותר: "אנחנו מברכים על כך, אך המבחן האמיתי יהיה בתחילת שנת הלימודים האקדמית הקרובה, כשיגיע רגע יישום ההמלצות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully