וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 מכל 10 תלמידים ינשור מבי"ס כדי לזכות בתהילה

13.1.2006 / 9:46

16% מבני הנוער בבריטניה מאמינים כי יהיו מפורסמים, אם על ידי תכנית ריאליטי או דרכים מסורתיות יותר, כמו פוליטיקה וספורט

אחד מכל עשרה תלמידים בריטים ינשור מבית הספר עבור 15 שניות של תהילה בטלוויזיה בתוכנית ריאליטי. כך עולה מסקר בריטי שהעלה עוד, כי 16% מבני הנוער מאמינים, כי באמת יהיו מפורסמים. על פי הסקר, שנערך מטעם מועצת החינוך של בריטניה, והקיף 777 תלמידים בני 16-19.

ב-BBC דווח עוד, כי רבים מקרב הנשאלים היו מעדיפים ללכת בדרכם של מפורסמים בריטים אחרים, דוגמת ראש הממשלה טוני בלייר ושחקן הקריקט אנדרו פלינטוף. מועצת החינוך של בריטניה הדגישה עם פרסום הסקר, כי יש לתפוס את החינוך כאמצעי המהימן ביותר להצלחה.

צעירים רבים אינם מבינים, כי הסיכויים להיבחר לתוכנית ריאלטי בטלוויזיה, דוגמאת "אח גדול", ולהישאר מפורסמים גם לאחר סיום התוכנית, נמוכים.

כמעט כל אחד מבין עשרה תלמידים אמר, כי הוא חושב שסלבריטאות היא דרך "נהדרת" להרוויח כסף ללא כישורים מיוחדים. דוברת המועצה, רות בולן, אמרה כי המחקר מראה שצעירים ללא חמש בחינות בגרות או מקבילות דומות לכך, צפויים להרוויח משכורות נמוכות יותר בהמשך חייהם.

בולן אמרה עוד, כי אם צעירים חושבים שרווח כספי הוא סיבה להפוך למפורסמים, אז על ידי הישארות במערכת החינוך או קבלת הכשרה מקצועית יגדיל באופן משמעותי את ההכנסות העתידיות שלהם.

למעלה ממחצית הנשאלים ציינו, כי הם רוצים להיות מפורסמים בגלל ההצלחה והכסף הטמונים בסלבריטאות. ג'יימס פולוק, בן 15 אמר ל-BBC כי למרות שהוא מתכנן ללמוד בקולג' ו"לעשות משהו עם חיי" הצעה להשתתף בתוכנית "אח גדול" תהיה מפתה מדי בשביל שיוכל להתנגד לה. לדבריו זה המסלול המהיר לפרסום, והוא מוכן להפסיק את הלימודים בבית הספר או בקולג'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully