וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשש ששרון במצב של תרדמת

14.1.2006 / 7:06

חדשות 10: הדיווח מאחד מרופאיו של רה"מ. מוקדם יותר הובעה בהדסה דאגה מכך ששרון טרם התעורר, למרות הפחתת חומרי ההרדמה

אחד מרופאיו של ראש הממשלה, אריאל שרון, אמר אתמול לחדשות 10, כי הרופאים חוששים ששרון מצוי במצב של תרדמת. תרדמת (קומה) הוא מצב חולני שבו הגוף שוקע במצב ממושך של חוסר הכרה, ללא יכולת להעירו ממצב זה. אדם הנמצא בתרדמת ממעט מאוד להגיב לסביבתו, ובוודאי אינו מתקשר איתה. תרדמת עלולה להימשך זמן רב, אפילו שנים אחדות. לעתים החולה מתעורר מהתרדמת וחוזר לחיים רגילים, ולעתים מסתיימת התרדמת במוות. עם זאת, לדיווח אין כל אישור ממקור רשמי.

בבית החולים הדסה עין כרם מודאגים מאוד מהעובדה שראש הממשלה, אריאל שרון, אינו מראה עדיין סימני התעוררות, למרות שמינון תרופות ההרדמה מופחת בהתמדה מזה כמה ימים. מבית החולים "הדסה עין כרם" נמסר אחר הצהרים כי מצבו נותר ללא שינוי: קשה, יציב, נושם אך מחובר למכונת הנשמה, ונשקפת סכנה לחייו. העדכון הבא על מצבו יימסר במוצאי שבת.

רופאיו אמרו, כי ייתכן שמשקלו של ראש הממשלה ושרידים של חומרי ההרדמה בעדיין נמצאים בגופו, הם הסיבות לכך שטרם התעורר. במהלך סוף השבוע יגמלו את שרון מחומרי ההרדמה ואז תתבהר התמונה באשר לנזק שנגרם למוחו.

בגלי צה"ל דווח, כי לפני הצהריים הגיעו לבית החולים בניו של ראש הממשלה, עמרי וגלעד, וגם רופאו האישי, הפרופסור בולק גולדמן, שאמר לכתבים בבית החולים: "באתי לבדוק את מצבו של ראש הממשלה".

ראש הממשלה עבר אמש ניתוח נוסף בבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים. הרופאים מסרו בתום הניתוח, כי שרידי הדימום במוחו נספגו וכי מערכת הניקוז התוך מוחית נפתחה. לפיכך, הרופאים החליטו כי אין צורך להתקין במוחו נקז, מאחר והמוח מנקז את הנוזלים באופן עצמאי. כמו כן, נמסר מבית החולים, כי קצב הלב של שרון סדיר וכי חום גופו תקין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully