וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש בדרך לפאקרס

12.1.2006 / 11:06

מייק מקארת'י, שהיה מאמן הקוורטרבקים בגרין ביי ב-1999. לנדייל ווייט נכנס לדראפט, אייקמן, מון ומאדן ברשימת המועמדים להיכל התהילה

מאמן חדש צפוי להגיע לגרין ביי פאקרס: מייק מקארת'י, מתאם ההתקפה של סן פרנסיסקו. מקארת'י בן ה-42 היה מאמן הקוורטרבקים של גרין ביי ב-1999 (עונה בה סיימה במאזן 8:8 תחת ריי רודס) ועבד יחד עם ברט פארב, שאמור להמשיך עונה נוספת בלמבו פילד. בין 2000 ל-2004 היה מתאם ההתקפה של ניו אורלינס (ושאלת המערכת: עם רקורד כזה - למה, גרין ביי, למה?)

לנדייל ווייט, הרץ האחורי של USC, החליט גם הוא ללכת לדראפט המקצוענים השנה. ווייט, רץ מצוין, הושם בצילו של רג'י בוש, אבל במשחק הגמר הבקיע שלושה טאצ'דאונים וכמעט העניק לטרוג'אנס זכיה שניה ברציפות בתואר.

טרוי אייקמן ו-וורן מון, שני קוורטרבקים מעולים ששיחקו בליגה בשנות ה-80 וה-90 נמצאים בין המועמדים לכניסה להיכל התהילה. אייקמן בילה קריירה בת 12 עונות בדאלאס קאובויז, מון עשה את מרבית דרכו ביוסטון אוילרס, בה שיחק עשר עונות. יחד איתם ברשימה גם התופס מייקל אירווין ופרשן הטלוויזיה בהווה ומאמן העבר, ג'ון מאדן. גם שמו של רג'י ווייט, שמת בשנה שעברה מדום לב, יהיה שם.

דרו בריס, קוורטרבק הסן דייגו צ'ארג'רס, טוען כי הקבוצה עומדת להציע לו חוזה ארוך טווח. בריס, שחקן פרנצ'ייז בעונה האחרונה, יהפוך לשחקן חופשי אם תג הזיכיון לא יוצמד לו שוב או שיקבל חוזה.

האוקלנד ריידרס יראיינו את המועמד הראשון להחליף את נורב טרנר בתפקיד המאמן הראשי - אל סונדרס, מתאם ההתקפה של הקנזס סיטי צ'יפס.

קרסון פאלמר עבר ניתוח ברגלו ומצפה להיות מוכן לעונת 2006.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully