וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוי, ת'ורנטון

רועי פרידמן

11.1.2006 / 21:52

כוכב סן חוזה התעמת לראשונה עם הברוינס. השארקס ניצחו 2:6, אבל ת'ורנטון הורחק אחרי חמש דקות בלבד. חזרה מצוינת לאלפרדסון

אוטאווה - פניקס 2:7

דניאל אלפרדסון חוזר אחרי 10 ימים מפציעה בצלעות ומבקיע שני שערים ומוסיף 2 אסיסטים עבור הסנאטורס. בריאן סמולינסקי מוסיף 3 אסיסטים, דני היטלי, זדנו חארה, מייק פישר פטריק איבס וכריס ניל מבקיעים לסנאטורס. "הוא מוסיף מימד אחר שלא היה לנו לפני שבוע",אמר בריאן מארי, מאמן הסנאטורס. דומיניק האשק מוסיף 22 עצירות עבור אוטאווה. זבינייק מיכאליק וגיימי לונדמארק עם השערים, ובריאן בושה עם 32 עצירות לקויוטיז, שירדו למקום האחרון בבית הפסיפי. "ידענו שאנחנו מגיעים למשחק קשה", אמר וויין גרצקי, מאמן הקויוטיז,"יש להם הגנה טובה, אחד השוערים הכי טובים ששחקו בליגה אי פעם, ויש להם הרבה יכולת, כך שידענו שאנחנו מגיעים למשחק קשה, אך אנחנו עדיין מאוכזבים מהתוצאה". שון אודונל מפניקס הורחק על חלקו בקטטה בתחילת השליש השני.


סן חוזה - בוסטון 2:6

הרבה דובר על המשחק על החזרה של ג'ו ת'ורנטון לבוסטון לראשונה מאז הטרייד, ב-30 בנובמבר. מי שסיימו את המשחק של ת'ורנטון מוקדם היו השופטים. 5:13 ת'ורנטון מתקל מאחור את האל גיל, חברו הטוב מבוסטון, ששיחקו ביחד מאז שהם הגיעו לליגה. השופטים קבעו שזה היה תיקול מסוכן, ות'ורנטון הורחק. "כולם חיכו למשחק הזה וג'ו סיים אותו כבר אחרי חמש דקות", אמר רון ווילסון מאמן השארקס."מה שיותר גרוע הוא שאנחנו לא נשחק פה בשלוש השנים הקרובות, וזה חבל לכל החברים שלו והאוהדים שלו בבוסטון. בושה."

והיה גם משחק בבוסטון. ג'וש לנגפלד מבקיע את שני השערים הראשונים שלו העונה, סקוט הנאן, פטריק מרלו, ג'ונת'ן צ'יצ'ו ונילס אקמן מוסיפים שער ושני אסיסטים כל אחד וכן יבגני נבוקוב מסיים עם 21 עצירות. מילן יורצ'ינה עם שני השערים לברויינז, אנדרו רייקרופט עם 21 עצירות לפני שהוחלף ע"י טים תומאס אחרי השער החמישי. תומאס מסיים עם 6 עצירות.


קרוליינה - דטרויט 2:3

שלושה שערים בשליש הראשון של מאט קאלן, ריי וויטני ואריק קול מכריעים את משחק הצמרת של ה-NHL, כשהקבוצה במקום השני במזרח, מנצחת את הקבוצה הטובה במערב 2-3. מרטין גרבר מוסיף 36 עצירות להוריקנס, בעלי המאזן הטוב ביותר בליגה במשחקי בית.

סטיב אייזרמן הוותיק והנריק זטרברג עם השערים ומני לגאסי עם 22עצירות לרד ווינגס שסופגים הפסד שני ברציפות. ההוריקנס מגדילים את יתרונם בבית הדרום מזרחי ל-14 נקודות, ההפרש הגבוה ביותר למובילת בית בליגה.


נשוויל - ניו יורק איילנדרס 1:2

הפרדאטורס מנצלים את ההפסד של הרד ווינגס בכדי לצמצם את היתרון של דטרויט בבית המרכזי ל-2 נקודות בלבד, כשסטיב סליבן מבקיע את שני השערים בנצחון על האיילנדרס. תומאש ווקואון מוסיף 27 עצירות לנצחונו ה-21 העונה. שון בייטס עם שוויון זמני וווייד דוביילביץ' עם 33 עצירות לאיילנדרס.

גם הריינג'רס במנצחים

ניו יורק ריינג'רס - קלגארי 2:4

ג'ייסון וורד מבקיע את שער היתרון, 5:37 לתוך השליש השלישי ודומיניק מור סוגר עניין לשער ריק 38 שניות לסיום. מרטין סטראקה, ופטר סיקורה, שנרכש בתחילת השבוע מאנהיים, משווים אחרי פיגור 2:0 ומוסיפים אסיסט כל אחד, והנריק לונדקוויסט עם 19 עצירות לריינג'רס, שמצמצמים את היתרון של הפליירס לחמש נקודות. סטראקה וסיקורה באים מאותה עיר, פילזן בצ'כיה. "אני אספר לילדים שלי שסטראקה עזר לי בשער הראשון",אמר סיקורה. דיון פנף ורט וורינר מבקיעים תוך 38 שניות בשליש הראשון ומיקה קיפרוסוף מסיים עם 25 עצירות.


שיקאגו - וושינגטון 3:4 בהארכה

הבלאקהוקס חכו יותר מדי זמן, 24 ימים ועשרה משחקים לניצחון ראשון והם היו צריכים להזדקק להארכה כדי לנצח אחרי שהיו ביתרון 0:3. מת'יו ברנאבי, רדים וורבאטה וירוסלאב שפאצ'ק מעלים את הבלאקהוקס ליתרון, ברנדן וויט, אלכסנדר אובצ'קין, עם שער 26 העונה ובריאן סת'רבי שולחים את הקבוצות להארכה לפני שקייל קאלדר מבקיע את שער הנצחון 2:01 בהארכה. אדם מונרו עם 34 עצירות לשיקאגו, אולף קוזליג עם 29 עצירות לוושינגטון.


אדמונטון - פיטסבורג 1:3

שון הורקוף מבקיע את השלושער הראשון שלו בקריירה וגורם למישל תריין, מאמן הפנגווינס להתעצבן." זה פתטי", אמר תריין על קבוצתו שמובילה את הליגה עם 166 שערי חובה, "לחצי קבוצה לא אכפת, הם מאבדים את הדיסקית בקלות, ואפילו שהם מראים שאכפת להם, לא אכפת להם בכלל". יוסי מארקאנן לא עבד קשה וסיים עם 17 עצירות לאויילרס. ריאן מלון עם השער היחיד ומארק-אנדרה פלרי עם 28 עצירות לפנגווינס שעם 31 נקודות, ביחד עם ושינגטון, הם הקבוצה הגרועה במזרח.


ונקובר - טורונטו 3:4

מאט קוק, אלכס בורוז ואנסון קרטר הופכים פיגור של 2:1 ל-2:4 ואלכס אולד עם 35 עצירות לקנוקס. יארקו רוטו עם שוויון זמני וריאן קסלר עם שני אסיסטים לקנוקס. צ'אד קליגר, אלכסנדר חבאנוב ואלכסנדר סטין עם השערים ואדי בלפור עם 15 עצירות למייפל ליפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully