וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברודור וניו ג'רסי עוצרים את פילדלפיה

רועי פרידמן

10.1.2006 / 21:38

שאט אאוט מספר 77 לשוער ב-0:3 על הפליירס. למייה חזר להתאמן וגם סבתו של גרצקי נפטרה, שלושה שבועות אחרי אימו

ניו ג'רסי - פילדלפיה 0:3

מרטן ברודור עוצר 22 נסיונות הבקעה לשאט-אוט ה-77 שלו בקריירה, והדווילס מבקיעים שני שערים בפאוור פליי בנצחון על פילדלפיה. בעקבות השאט-אוט עלה ברודור למקום השביעי ברשימת השאט-אאוטס של כל הזמנים, כטרי סוצ'וק מחזיק בשיא הליגה עם 103.

זה היה הניצחון הרביעי ברציפות של ניו ג'רסי, אחרי שהפסידו 11 משחקים מתוך ה-14 האחרונים, והם 5:6 מאז מינה את עצמו לו לאמוריאלו, הנשיא והמנכ"ל, כמאמן הקבוצה. הנצחון העלה את הדווילס (5-18-20) לשותפות למקום השמיני במזרח.זאק פאריס וג'יימי לנגנברונר מבקיעים בפאוור פליי וסקוט גומז מוסיף עוד שער. לפילדלפיה זה היה הפסד ראשון שלא בהארכה או בפנדלים מאז ה-15 בדצמבר. אנטרו נייטימאקי מסיים עם 16 עצירות לפליירס.


דאלאס - מינסוטה 1:2

מרטי טורקו, השוער של הסטארס האריך את חוזהו שבוע שעבר. זה כנראה עשה טוב ליוהאן הדברג, השוער השני. מאז הארכת החוזה של טורקו, הדברג ספג שער אחד בשלושה משחקים, שניים בהם הוא החליף בשליש השני את טורקו. אתמול הוא פתח, וספג שער בשליש הראשון מרנדי רוביטאיי, אך סיים עם 25 עצירות. יירה להטינן ופיליפ בושה מבקיעים בשליש השני ומקנים נצחון חשוב לסטארס, אחרי עוד הפסד , שיתואר בהמשך, של לוס אנג'לס, במאבק על הבית הפסיפי. מני פרננדז סיים עם 24 עצירות לוויילד.


קולראדו - סנט לואיס 1:6

השבוע הזכרנו מספר מועמדים עקריים לתואר רוקי השנה, כהנריק לונדקוויסט ופטר פרוחה מהריינג'רס, סידני קרוסבי מהפנגווינס, ואלכסנדר אובצ'קין מהקפיטלס. מארק סבאטוש מזכיר שגם הוא מועמד. סבאטוש מבקיע את השלושער השני שלו העונה, כשבין היתר הוא מבקיע את שער הנצחון, ומשתווה לאובצ'קין עם 25 שערים כמובילים בליגה בין הרוקיז. "אני לא עוקב אחרי הרוקיז האחרים אבל אני קורא עתונים ואני יודע שגם לאובצ'קין יש 25. כך שזה טוב שהגעתי אליו.", אמר סבאטוש.

לסבאטוש יש 5 שערים בשלושת המשחקים האחרונים וארבעה משחקים עם יותר משער אחד. הוא הבקיע שלושער נגד קלגארי ב-10 באוקטובר. אלכס טאנגיי עם שער ושני אסיסטים, אנדרו ברונט עם שער ואסיסט ופטריס בריזבוא עם השער הנוסף, וכן 27 עצירות של דויד אבישר. סימון גמאש עם השער היחיד וג'ייסון בקאשיהווה עם 30 עצירות לבלוז. האווס סיימו עם 2 שערים מ-7 נסיונות בפאוור פליי, הבלוז 0 מ-7.

אנהיים - לוס אנג'לס 2:6

שלושער של יונתן הדסטרום, הראשון בקריירה, ושער של כריס קוניץ שוברים שוויון באנהיים. אנדי מקדונאלד וריאן גצלאף מבקיעים את השערים הנוספים, ג'פרי לופול מוסר שלושה אסיסטים לדאקס. ז'אן סבסטיאן ז'יגר מוסיף 41 עצירות. "רעדתי אחרי השער השלישי",אמר הדסטרום בן ה-28, "אני יודע שאני יכול להבקיע אבל אני צריך יותר הזדמנויות. בד"כ אני מחפש למסור קודם אבל לפעמים צריכים להיות אנוכיים. הלוואי והוריי יכלו להיות פה כדי לראות את זה, כי זה כנראה לא יקרה יותר בקריירה שלי". קרייג קונרוי ולובומיר וויסנובסקי עם השוויונות השמניים לקינגס ומתייה גרון, שמשחק ביום הולדתו ה-28, מסיים עם 21 עצירות. זו הייתה בסה"כ הפעם השנייה ב-20 הפתיחות האחרונות של גרון שהוא סופג יותר משלושה שערים במשחק.


למייה חזר להתאמן, טורז'ון ייעדר שלושה שבועות

- מריו למייה חוזר להתאמן. למייה בן ה-40, שלא שיחק שלושה שבועות, מאז אובחן עם דופק לא סדיר, ערך אימון קל עם הפנגווינס, תחת המאמן החדש, מישל תריין. למייה לא שחק יותר מ-67 משחקים לעונה מאז עונת 96-97, והשנה ב-19 משחקים יש לו 7 שערים ו-12 אסיסטים. הפנגווינס לא הודיעו על מועד חזרה רשמי, אך למייה הודיע שלא ישחק בארבעת המשחקים הקרובים. הוא ילווה את הקבוצה בשלושת משחקי החוץ הקרובים בקולומבוס, שיקאגו ונשוויל. הפנגווינס, במקום ה-14 בטבלת המזרח, 14 נקודות מהמקום השמיני הם 7-13-6 עם למייה ו-2-8-5 בלעדיו.

- האוואלנש ישחקו בשלושת השבועות הקרובים בלי החלוץ הוותיק, פייר טורז'ון. טורז'ון, בן ה-36, נפצע בכתפו בנצחון נגד קולומבוס בשבת, אך לא יזדקק לנתוח. בעונתו ה-18 בליגה, יש לטורז'ון 10 שערים ו-25 אסיסטים ב-39 משחקים, והוא במקום ה-32 בקריירה עם 505 שערים.

- הטמפה ביי לייטנינג החליטו לוותר על הקפטן הוותיק, דייב אנדרייצ'אק. אנדרייצ'אק אמור להגיע לקבוצת המשנה של הלייטנינג, ספרינגפילד פלקונס, אך הקבוצה הודיעה שלא תחייב אותו. אנדרייצ'אק חתום גם בעונה הבאה. ב-42 משחקים העונה הוא הבקיע 6 שערים ומסר 12 אסיסטים וכן הוא היה 13-.

בקריירה שלו ב-1639 משחקים הוא הבקיע 640 שערים ומסר 698 אסיסטים. הוא מחזיק בשיא ה-NHL עם 274 שערים בפאוור פליי בקריירה. הלייטנינג הודיעו שלא ימנו קפטן מחליף ובפועל ישמשו כקפטנים ווינס לקבלייה, פרדריק מודין, ושחקן נוסף שייוודע בהמשך.

- אבל נוסף במשפחת גרצקי. בטי הוקין, בת ה-84 נפטרה בבית חולים אחרי התקף לב, שלושה שבועות אחרי מות ביתה, פיליס גרצקי, אמו של וויין. "זה יום עצוב, שבוע עצוב וחודש עצוב למשפחה", אמר גרצקי אחרי אימון באוטאווה, שם ישחקו הלילה הקויוטיז. גרצקי יגיע אחרי המשחק לעיר הולדתו, ברנטפורד באונטריו, להלוויה ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully