וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה דליה?

מיכל מירון-שקד

10.1.2006 / 9:57

מיכל מירון-שקד ממליצה לדליה איציק לשמור על מינימום זמן מסך. כמה שפחות ככה יגדלו סיכוייה להתברג ברשימת קדימה

דליה איציק, גבירותי ורבותי, נעלמה. אם היא נסעה לחו"ל או יצאה לפנסיה מוקדמת, הרי שעלינו לבלוע את הכובע שלנו. אבל אם היא בעצם מסתתרת מפני העיתונות, ובהצלחה רבה, הרי זה סימן שיש לה יועץ תקשורת מצויין.

יש מי שנשמו לרווחה כשאיציק עזבה עם פרס את העבודה, ויחד עברו לקדימה. עכשיו נראה אותה מבלבלת את הראש לשרון, אמרו בסביבת פרץ בהקלה. מאז עברו כמה וכמה ימים טובים. דליה איציק נעלמה כאילו בלעה אותה האדמה. הנשים בבחירות הקרובות הולכות להיות מצרך מבוקש, בדיוק כמו המזרחיים. בין הנשים, ציפי ליבני מתבלטת כמועמדת למקום השני בקדימה. לימור ליבנת הואשמה אתמול ע"י מקורבי שרון בסוג של "שותפות מטאפורית לרצח" ורק מקומה של דליה איציק נפקד- לטוב או לרע.

איציק עברה לקדימה יחד עם שימעון פרס וחיים רמון. נחום ברנע מידיעות דיווח השבוע על הכינוי שאהוד ברק הדביק לשלושה: צוות חד"ש בקדימה. הצוות הזה בלט בימים האחרונים: חיים רמון שהכריז השכם וערב ששימון לא יחזור לעבודה, ושימון שבסופו של דבר הוכנע ע"י התקשורת התוקפנית שאילצה אותו להודות בכמה מעובדות החיים: שהוא תומך באיוד, שהוא לא יהיה שר החוץ ושלמרות שהוא ספק מנדטים, יהיה לו מחיר והוא יהי בר תחליף.

דליה איציק לא נכנעה לתכתיבי התקשורת ולא הופיעה בשום מקום. אולי היא מצטופפת בבית מול הטלוויזיה . אולי היא מתאבלת על שרון, שעד לפני שבועיים עוד היה חבר המפלגה היריבה. בכל מקרה, שתיקתה של דליה איציק מצטרפת לשתיקת הכבשים התקשורתית: עכשיו זה לא הזמן לבקר את אף אחד. עכשיו זה לא הזמן לפטפוטי ביצים ומי שמקומו לא מובטח בשורה הראשונה, עדיף לו להסתתר עד שיתברר לאן הרוח נושבת. וכשיתברר שכבר בטוח לצאת להסתובב על סיפון אניה פוליטית כלשהי, תהיו סמוכים ובטוחים שאיציק תביא אותה בהופעה: חליפת טוויד, נעלי עקב. תספורת מצוחצחת. רק הלשון תהיה פחות משתלחת, כי איציק לא היתה רוצה שמה שהיה הוא שיהיה. היא נפלטה ממפלגת העבודה כמו דג שהוקא אל החול, ואין לה עכשיו ברירה: היא מוכרחה להאחז בקדימה אם היא מקווה להשאר בכנסת ולכן- כמה שפחות זמן מסך, כך סיכוייה גדולים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully