וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט איבדה את הצפון

9.1.2006 / 23:23

הרד ווינגס כבר הובילו 0:3 על הסטארס, ונוצחו 6:3. נאשוויל ניצחה בשיקגו, פלורידה בוושינגטון וקולומבוס בפיניקס

דטרויט - דאלאס 6:3

איזה משחק בדטרויט. מרטי טורקו חתם לא מכבר על הארכת חוזה בדאלאס, ואת שני המשחקים שמיד אחרי החתימה הוא סיים על הספסל. הנריק זאטברג, מת'יו שניידר וג'ייסון וויליאמס העלו את הרד ווינגס ליתרון 0:3 מהיר, אבל בליץ בשליש השני של דאלאס הפך את התוצאה. את המהפך הנהיגו יירי להטינן עם צמד וסרגיי זובוב עם שלושה אסיסטים. יוהאן הדברג נכנס במקום טורקו בשליש השני, הציל 12 פעמים והיה הגיבור של הסטארס בניצחון, למגינת ליבו של ידידנו מהרד ווינגס מהתגובות.


שיקגו - נאשוויל 5:1

יאניק פרו עם שני שערים וכריס מייסון, שעמד בשער הפרדאטורס במקום תומאס ווקאון ומנע 36 כניסות של הפאק, עמדו במרכז הניצחון ה-26 של אנשי עיר המוזיקה. שער ואסיסט לסטיב סאליבן על הבלקהוקס המתפוררים.


וושינגטון - פלורידה 3:3 (1:2 לפנת'רס בפנדלים)

רוברטו לואונגו הכריש-פטיש גרם לפנת'רס לסיים מסע חוץ במאזן חצוי של נצחונות והפסדים. לואונגו הציל פעמיים בפנדלים, כשניית'ן הורטון וג'ו ניובדניק הבקיעו לפלורידה. מלבד לואונגו, עם 33 עצירות, בלט אולי יוקינן עם שני שערים שהעלו את הפנת'רס מפיגור 2:0 ליתרון 2:3. צמד לדניוס זוברוס מוושינגטון.


פיניקס - קולומבוס 5:2

הפסד ביתי לגרצקים, שמאזנם העונה הוא 2-20-20. סרגיי פדורוב האימתני עם ארבעה אסיסטים, ובראיין בדארד עם שלושער. שער ואסיסט של לאדיסלאב נייגי היו מעט מדי מצד הקויוטיז.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully