וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא עושים דברים כאלה בכוונה"

9.1.2006 / 19:22

קימו ואן אולהופן הביע צער עמוק על הפגיעה ששלחה את קרסון פאלמר לבית חולים. וינס יאנג הולך לדראפט, הרמן מאמן הצ'יפס

קימו ואן אולהופן לקח קשה את הפגיעה בקרסון פאלמר. הליינמן של פיטסבורג, ששיחק ברוב שלבי הקריירה בסינסינטי ועדיין נותרו בו רגשות עזים, הביע צער על הכניסה המכוערת בקוורטרבק של הבנגאלס, שקרעה לו את רצועות הברך והשביתה אותו לפחות עד מאי.

"כל פגיעה כזו היא מצערת", אמר ואן אולהופן, "אני לא חושב שאפשר לעשות דבר כזה בכוונה, ולא עשיתי אותו בכוונה". ואן אולהופן ציין כי לא שמע ניסיון לסגירת חשבונות מצד הבנגאלס, והתאקל ווילי אנדרסון מסינסינטי הגן עליו. "אני מכיר את קימו הרבה שנים, הוא לא שחקן מלוכלך", אמר אנדרסון, ו-ואן אולהופן עצמו הוסיף: "לילד הגיעה הזדמנות לשחק במשחק הזה. ניסיתי להפיל אותו".

וינס יאנג יוצא לדראפט ה-NFL. הקוורטרבק של טקסס, שהודיע קודם לכן כי ימשיך עוד עונה במכללות, מעדיף לא לוותר על ההזדמנות לכסף הגדול. "אני מודה לאלוהים על ההזדמנות שנתן לי. העבודה הקשה השתלמה", אמר יאנג בהודעה קצרה.

הרמן אדוארדס יוצג כמאמן הקנזס סיטי צ'יפס, לאחר שחתם חוזה לארבע שנים ב-3 מיליון דולר לעונה. מייק אולסטוט, הפול בק של טמפה ביי, שוקל פרישה לאחר קריירה עתירת פציעות. אולסטוט בן ה-32 נמצא עשר שנים בליגה ונבחר שש פעמים לפרובול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully