וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'ק פתוח לבתי"ס בשכונות מצוקה מביא לעליה בהישגים

9.1.2006 / 9:42

תקציב לא מוגבל שניתן שניתן להנהלות בתי ספר באשקלון ועפולה מביא לעליה דרמטית בהישגי המוסדות. מנהלת מאשקלון: "זה פשוט מדהים"

בניסוי שבמהלכו הוענקו לעשרה בתי ספר בשכונות מצוקה באשקלון ועפולה, תקציבים מורחבים גרם לעליה דרמטית בהישגי התלמידים. הצ'ק הפתוח שהוענק לבתי הספר ניתן במסגרת תוכנית מרח"ב - מענה רווחתי חינוכי, שמטרתו לבדוק כיצד מתנהל בית ספר כאשר ניתנים לו תנאים אופטימלים.

שרה רויטר, מנהלת האגף לחינוך יסודי במשרד החינוך, סיפרה ל"מעריב" כי "זה מתחיל מהוספת, חוגים ושעות לימוד, דרך שירותי יועצת ופסיכולוג שניתנים חינם להורים ולתלמידים, והחלום הפרטי שלי הוא שבבית הספר יהיה גם רופא שיפתור בעיות רפואיות לתלמידים".

התוכנית שמתנהלת זו השנה השניה בסיועם של קרן אשלים, קרן סאקתא וקרן רש"י, גרמה כצפוי, לעליה תלולה בהישגיהם של התלמידים בבתי הספר שלוקחים חלק בפרויקט, כפי שספרה השבוע רות בן-וליד מנהלת בית הספר הראל באשקלון: "אנחנו כבר שנה שניה בפרויקט ויש שינוי עמוק בשטח." בן-וליד הוסיפה כי "התלמידים שלנו לומדים עד 18:00 וממוסד עם ממוצע ציונים ממוצע ומטה הפכנו למוסד מוביל באשקלון, גם האלימות פחתה ונראה כי התלמידים נהנים יותר מהלימודים, זה פשוט מדהים."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully