וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

6 שבועות לאחר אסון "ורסאי" - הכלה שנפצעה שוחררה מבית החולים

5.7.2001 / 16:06

קרן דרור אושפזה לאחר האסון עם שבר באגן; סירבה להתראיין, אבל למבקריה סיפרה: "הייתי בטוחה שכולם נהרגו"; שמונה פצועים עדיין מאושפזים בבית החולים

היום שוחררה מבית החולים הכלה שנפצעה קשה באסון ורסאי, קרן דרור. קרן אושפזה בבית החולים "הדסה עין כרם" בירושלים בערב האסון, כשהיא סובלת משבר באגן הירכיים ועברה טיפולים רבים.

למרות פניות רבות, סירבה קרן להתראיין לכלי התקשורת. לחברים שביקרו אותה אמרה: "אומרים לי כל הזמן שזה נס שלא נהרגו עוד אנשים, אבל אני שואלת - איזה מין נס זה? לא האמנתי שמישהו יצא חי מהחתונה הזאת".

בעלה הטרי של קרן, אסי, נשאר ליד מיטתה כל הזמן. חבריו סיפרו שמצב רוחה ירוד ביותר, והיא בוכה לעיתים קרובות. לשני אנשי מד"א שחילצו אותה אמרה בבכי: "עד שבאתם אלי פשוט לא האמנתי שאני אצא מזה. שכבתי למטה, בין ההריסות, אחרי שראיתי את כל המוזמנים שלי נופלים כמו בובות מרחבת הריקודים, והסתכלתי בשמיים. לא האמנתי שזה קורה לי. הייתי בטוחה שכולם הלכו, שכולם נהרגו. אתם הצלתם את חיי".

באסון התמוטטות הרצפה באולם "ורסאי" בירושלים נהרגו 23 בני אדם ונפצעו מאות. האסון אירע ב-24 במאי, כשמאות אורחים חגגו את חתונתם של אסי וקרן.

כתבנו מוטי גל מוסר: במחלקת השיקום של "הדסה עין כרם" עדיין מאושפזים שמונה מפצועי האסון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully