וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי הרכבת התחתית בלונדון משביתים תחנות

8.1.2006 / 22:13

איגוד העובדים פתח בשביתה נוספת, של 24 שעות, במחאה על זמני התורנויות החדשים, שלטענתם מותירים תחנות במצב לא בטיחותי

עובדי הרכבת התחתית בלונדון פתחו בשביתה נוספת, בת 24 שעות, הצפויה לשבש את שגרת חייהם של מיליונים. ב-BBC דווח כי 4000 עובדים צפויים להצטרף לשביתה, במחאה על לוחות התורנויות. האיגודים כבר השביתו את הרכבת התחתית בגלל אותה סיבה בערב השנה החדשה. הנהלת הרכבת הודיעה כי היא לא יודעת אילו תחנות יושבתו, והמליצה לנוסעים לבדוק את אתר האינטרנט שלה לפני שהם מתכננים ליסוע.

בשבוע שעבר, 35 מ-275 התחנות ברשת התחתית נסגרו בשל מחסור באנשי צוות, אך מנהליה אמרו כי ההפרעה היתה מינימלית. אולם, איגוד עובדי הרכבות, התחבורה והימאות האשימו את הנהלת התחתית בשימוש בעובדים לא מיומנים על מנת להחזיק את התחנות פתוחות, האשמה שההנהלה דוחה מכל וכל.

האיגוד שלח לחבריו מכתב המורה להם מה לעשות אם תנאי העבודה שלהם הופכים לבלתי בטיחותיים שוב. תוך שעות, עשרות תחנות נסגרו בשביתה של ערב השנה החדשה, למרות שכמה מהן נפתחו מחדש מאוחר יותר.

המחלוקת בין האיגוד להנהלה סובב סביב לוחות התורנויות החדשים, שהוגשו על ידי ההנהלה כחלק מהסכם שהושג ביניהם בשנה שעברה, על שבוע עבודה של 35 שעות. לדברי האיגוד, לוחות התורנויות נוגדים את ההסכם, והם מותירים חלק מהתחנות לא מאוישות מספיק, עד כדי בעיות בטיחותיות.

אחד ממנהלי האיגוד, בוב קרואו, האשים את הנהלת הרכבת התחתית בכך שהם דורסים ברגל גסה הסכם שהושג בשיחות אל תוך הלילה ביום שישי, עוד אישום שדוחה ההנהלה כ"קשקוש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully