וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבליץ של מונטריאול

רועי פרידמן

8.1.2006 / 21:24

15 דקות של הקנדיינס פוררו את אוטאווה בדרך ל-1:4. אטלנטה מנצחת שוב את פיטסבורג, שאט-אוט ללונדקוויסט וגרבר

מונטריאול - אוטאווה 1:4

המשחק המעניין של הבית הצפון מזרחי, נגמר בעצם 15 דקות לתוך השליש הראשון כסאקו קויבו, פרנסיס בויון, ראדק בונק ומתייה דנדנו מבקיעים לקנדיינס ששוברים רצף של 4 משחקים רצופים. כריסטובל הווה נכנס אח"כ לפעולה כשהוא עותר 40 עצירות. סטיב מרטינס, עם שער ה-NHL הראשון בקריירה מבקיע לסנאטורס, ריי אמרי סופג את ארבעת השערים ומסיים עם 7 עצירות בשליש הראשון. דומיניק האשק מחליף בשליש השני ומסיים עם 13 עצירות.


אטלנטה - פיטסבורג 3:4

מארק סבארד מבקיע את שער הנצחון בשליש השלישי ומוסיף שני אסיסטים, איליה קובאלצ'וק כבר עם 32 שערים העונה עם צמד, וקארי להטונן עם 28 עצירות ונצחון שני ברציפות על הפנגווינס. ג'ים סלייטר עם השער הנוסף וסלאבה קוזלוב עם 2 אסיסטים לת'ראשרס. מישל אולה עם שני שערים ואסיסט, ריאן מלון עם השער הנוסף וסידני קרוסבי עם שני אסיסטים לפנגווינס, מארק-אנדרה פלרי עם 28 עצירות.


ניו יורק ריינג'רס - פלורידה 0:4

אם דברנו על סידני קרוסבי ואלכסנדר אובצ'קין כמועמדים המובילים לתואר רוקי השנה בליגה, הנריק לונדקוויסט ופטר פרוחה מהריינג'רס מזכירים שגם הם פה. לונדקוויסט מסיים עם 38 עצירות והשאט-אוט השני שלו העונה, ופטר פרוחה מבקיע את שערו ה-20. מי שבלטו בהתקפה לריינג'רס היו יארומיר יאגר עם שני שערים, ווילה ניימינן עם שער ואסיסט, מיכאל ניילנדר עם שלושה אסיסטים ומרטין סטראקה עם שני אסיסטים. רוברטו לואנגו עם 21 עצירות לפנת'רס.


קרוליינה - ניו יורק איילנדרס 0:3

מרטין גרבר השווייצרי מסיים עם 30 עצירות לשאט-אוט השלישי שלו העונה ובליץ של שלושה שערים ב-6:14 של רוד ברינד'אמור, ריי ויטני וקורי סטילמן עושים את העבודה להוריקנס. ווייד דוביילביץ' עם 25 עצירות לאיילנדרס. ההוריקנס מסיים עם 2 מ-7 בפאוור פליי, האיילנדרס 0 מ-3.


קולוראדו - קולומבוס 2:2 ו-1:2 בפנדלים

אחרי שני שערי פאוור פליי מהירים לקראת סוף השליש של אלכס טאנגיי ומארק סבאטוש, זה נראה שהולך להיות משחק קל לאווס, אך סרגיי פדורוב בשליש השני וריק נאש בשליש השלישי משווים. פסקל לקלייר עוצר 48 עצירות ,אך סבאטוש וטאנגיי הבקיעו בפנדלים. דיויד אבישר מסיים עם 19 עצירות וכן את דויד וירבוני, ריק נאש וניקולאי ז'רדב, אחרי שער של יארוסלאב בלאסטיק. לקלייר עוצר בפנדלים את ג'ו סאקיץ' ומילאן היידוק.

טמפה ביי ממשיכה לצנוח

בוסטון - טמפה ביי 3:6

הברוינז חוזרים מ-2:0 ו-3:1 כשמילאן יורצ'ינה מבקיע את שני שערי ה-NHL הראשונים בקריירה שלו, פר-יוהאן אקסלסון מבקיע שער ושני אסיסטים, מרקו שטורם ופטריס ברז'רון עם שער ואסיסט, כשברז'רון מבקיע את שער הנצחון ושער של פט ליהי. אנדרו רייקרופט עם 29 עצירות לברויינז. פרדריק מודין, ייבגני ארטיוחין ווינס לקאבלייה עם יתרון זמני ללייטנינג, ג'והן גראהם עם 26 עצירות ומוחלף אחרי השער החמישי ע"י שון ברק שמסיים עם 2 עצירות.


טורונטו - אדמונטון 2:3

מיקאל טלקוויסט מסיים עם 36 עצירות, מת'יו סטאיאן, דארסי טאקר וצ'אד קליגר עם השערים למייפל ליפס. שון הורקוף וריאן סמית עם השערים וטיי קונקלין עם 16 עצירות לאויילרס. לאויילרס היו פי שניים נסיונות הבקעה מאשר לליפס במשחק, אך זה לא עזר להם בסיום.


ניו ג'רסי - בפאלו 2:3

רק כדי להראות על בינוניות העונה, הדווילס משיגים, לראשונה מאז נובמבר, רצף של שלושה נצחונות רצופים. ג'יימי לנגנברונר, בריאן רפאלסקי וסקוט גומז עם השערים לדווילס ומרטן ברודור עם 26 עצירות לדבילס. מקסים אפינוגנוב ותומאס ואנק עם השערים לסייבר, וריאן מילר עם 24 עצירות.

לכל קבוצה היה מצב פאוור פליי אחד במהלך המשחק, הסייברס נצלו את שלהם בשער של אפינוגנוב מעבירה של סרגיי ברילין על תפיסת שחקן עם המקל, הדווילס, מעבירה של ואנק, על הפרעה לשוער, לא נצלו. אהה, והיו גם שתי קטטות.


מינסוטה - אנהיים 1:4

רנדי רוביטאיי מבקיע את שער הנצחון בשליש הראשון, מריאן גבוריק וטוד ווייט מוסיפים שערים תוך פחות מדקה בתחילת השליש השלישי. מני פרננדז מסיים עם 22 עצירות לוויילד, ודרק בוגארג מבקיע שער נוסף. טוד פדורוק עם שוויון זמני ואיליה בריזגאלוב עם 32 עצירות לדאקס.


ונקובר - קלגארי 3:4 בהארכה

ניצחון חשוב לוונקובר במאבק הצמוד בבית הפסיפי. סמי סאלו מבקיע את השער השני שלו במשחק במצב של 5 על 3, חצי דקה לסיום, וברנדן מוריסון מבקיע את שער הנצחון שלו 2:53 לתוך ההארכה. אנסון קרטר עם השער הנוסף ואלכס אולד עם 27 עצירות לקנוקס, שמנצלים 4 מצבי פאוור פליי מ-10 נסיונות. סטפאן ייל, דיון פנף וג'רום איגינלה עם השערים ומיקה קיפרוסוף עם 32 עצירות לפליימס.

סן חוזה ניצחה בדרבי, הדווילס עושים כבוד

סן חוזה - לוס אנג'לס 2:3

סקוט ת'ורנטון מבקיע פעמיים, כולל שער הניצחון בשליש השני בנצחון של השארקס על הקינגס. פטריק מרלו עם השער הנוסף וייבגני נבוקוב עם 27 עצירות לשארקס. לובומיר וויסנובסקי ושון אברי מקנים יתרון מוקדם לקינגס ומתייה גרון מסיים עם 22 עצירות.


ומחדשות הליגה

לראשונה בהסטוריה של הקבוצה, הדווילס "יפרישו" שתי חולצות של שניים מהמגינים הקשוחים בליגה. החולצה מספר 3 של קן דאנייקו והחולצה מספר 4 של סקוט סטיבנס. דאנייקו מגן קשוח שסיים את הקריירה עם 2519 דקות עונשין, כשחמש פעמים הוא צבר יותר מ-200 דקות בעונה.הוא שחק 20 שנה בליגה, כולם עם הדבילס. הוא לא היה ידוע כשחקן התקפי, ועונת השיא שלו בתחום היתה ב-1989-90 כשהוא סיים עם 6 שערים ו-15 אסיסטים.דנייקו מחזיק גם בשיא הדבילס עם 1283 משחקים ובשיא הליגה עם 255 משחקים רצופים ללא שער.

סטיבנס החל את הקריירה שלו בוושינגטון קפיטלס, ואחרי שנה בסנט לואיס, הוא עבר לשחק בדבילס מעונת 91-92 ובין היתר הוא שמש כקפטן הקבוצה בשלוש הזכיות של הקבוצה בגביע סטנלי. הוא שחק 13 פעמים באול סטאר, ובזכייה השניה באליפות, הוא זכה בגביע קון-סמית' כשחקן המצטיין של הפליי אוף. ב-1635 משחקי ליגה, הוא סיים עם 196 שערים ו-712 אסיסטים ל-908 נקודות, וכן 2785 דקות עונשין. בעונת 93-94 הוא הוביל את הליגה ב--/+ עם 53+

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully