וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירה מתה מהתקפת כריש באוסטרליה

8.1.2006 / 12:54

בת 21 הותקפה, ככל הנראה, על ידי שלושה כרישי שור, איבדה את זרועותיה ומתה מאיבוד דם בבית החולים. מתנהל מצוד אחר הכרישים

אוסטרלית תושבת בריסביין, נהרגה מתקיפת כריש בחוף ים פופולרי סמוך לעיר. פראמדיקים שטיפלו בצעירה בת ה-21, סיפרו כי היא סבלה פגיעות נרחבות ואיבדה את שתי זרועותיה מתחת למרפק, וספגה פצעים עמוקים ברגלה.

הבי.בי.סי. מדווח, כי במשטרה המקומית חושדים שהתקיפה, שאירעה באי נורת' סטראדברוק, בוצעה על ידי מספר כרישים. ההרוגה שחתה במים רדודים יחד עם חברים מקבוצת הכנסייה שלה כשהותקפה. חבריה הוציאו אותה מהמים והיא הוטסה לבית החולים במסוק. אולם היא איבדה כמות דם גדולה ונכנסה להלם, ומתה בבית החולים.

במשטרה מאמינים, כי שלושה כרישי שור זכרים תקפו את האשה, והם פתחו במצוד נרחב במים המקומיים. כרישי שור ידועים לשמצה בהתנהגותם התוקפנית במהלך עונת הרבייה, ומרבים לנסות לתקוף בני אדם.

"אם נמצא אותם, אני מניח שננסה לתפוס אותם ולראות אם יש חלקי גוף אנושיים בקיבותיהם", אמר ריי הארדינג, מפקח ממשטרת קווינסלנד. "מעשית, זה כמעט בלתי אפשרי, אבל הרעיון הוא לנסות לתפוס מה שאפשר", אמר.

תושבים מקומיים סמוך לחוף אמיטי אמרו לאחר התקרית, כי הם רואים כרישים במים לעתים קרובות, והחלו לחשוש לאחרונה מפני תקיפה אפשרית. "אנינ מחכים לזה הרבה זמן", אמר דייג מקומי. "תמיד חשבנו שמישהו יותקף כאן".

בחמש השנים האחרונות אירעו 10 תקיפות כריש קטלניות בחופי אוסטרליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully