וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזרח הקנדי משלם את חובו. פני אחרי פני

רויטרס

8.1.2006 / 9:21

האיש מסרב שהמידע על חשבונו יועבר לארה"ב, ושזו תראה על מה הוא מבזבז, ולכן החליט לשלם את חובו באגורות, עשרות פעמים ביום

מחזיק כרטיס אשראי קנדי, משלם את חובו לחברת כרטיסי האשראי פני אחר פני. האיש החליט כי במחאה על מדיניות הגבייה של חברות האשראי, ועל מדיניות העברת המידע על כרטיסי האשראי מקנדה לארה"ב, הוא החל להעביר את תשלומיו לחברת האשראי באינטרנט, פני אחר פני, או אם תרצו: אגורה אחר אגורה, עשרות פעמים ביום.

בניגוד לישראל, הנושה על חיובי אשראי הוא חברת האשראי, ולא הבנק. אנחנו מגהצים את הכרטיס, וחייבים אחר כך כסף לבנק. בקנדה וארה"ב, מגהצים כרטיס, חברת האשראי משלמת לבנק, והלקוח משלם לחברת האשראי.

האיש, דון רוג'רס חשש שבשל מדיניות העברת מידע על כרטיסי אשראי לארה"ב, ובשל המדיניות נגד טרור החריפה של ארה"ב, ממשל בוש יוכל להסתכל על פרטי חשבונו והוצאותיו בלי רשותו. "אני לא רוצה שהסי.איי.איי או ג'ורג' בוש ידעו כמה כסף אני מוציא על הויאגרה שקניתי שבוע שעבר, או לאיזו כנסיה או ארגון צדקה אני תורם", אמר רוג'רס.

כרטיסו של רוג'רס בוטל על ידי הבנק הקנדי, אך הוא ממשיך לשלם את יתרת חובו שעומדת על כ-1,000 דולרים קנדיים, שהם כ-4,000 ¤, פני אחר פני.

רוג'רס אף החליט שהוא מצביע בבחירות הבאות בקנדה למפלגה שבמצעה נכלל ביטול אמנות הסחר החופשי בצפון אמריקה, המקשרות בין ארה"ב, קנדה ומקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully