וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפליירס לא עוצרים גם בחוץ

רועי פרידמן

7.1.2006 / 23:24

פילדלפיה ניצחה בוושינגטון 1:3. ניצחון לדטרויט במשחק חשוב בנאשוויל, שאט אאוט נוסף לקיפרוסוף

פילדלפיה - וושינגטון 1:3

הפליירס לא עוצרים בחוץ. סימון גאנייה מבקיע את שער הנצחון, ה-29 שלו העונה ומוסיף אסיסט, פטר פורסברג עם שער נוסף, לשער ריק, ואסיסט לפליירס, שמנצחים פעם שביעית במשחק החוץ השמיני הרצוף שלהם. ההפסד היחיד שלהם במסע משחקי החוץ היה בוושינגטון, בפנדלים. בנוסף לכך, באחד עשר המשחקים האחרונים שלהם, הפליירס נצחו בשתשעה, הפסידו אחד בהארכה ואחד בפנדלים. מייק ראת'ייה עם שער שוויון ואנטרו נייטימאקי עם 23 עצירות לפליירס. אלכסנדר אובצ'קין, הרוקי המצויין של וושינגטון, ואחד משני המועמדים הבולטים לתואר רוקי השנה, ביחד עם סידני קרוסבי מפיטסבורג, עם יצרון זמני לקפיטלס, אולף קוזליג עם 30 עצירות לוושינגטון.


דטרויט - נשוויל 1:3

נצחון חוץ חשוב לרד ווינגס בנשוויל, ובכך הם מגדילים את יתרונם בבית המרכזי לשש נקודות. דטרויט נצחה את נשוויל במשחק הראשון מבין שמונה משחקים נגד הפרדאטורס העונה, לא כולל את אותו משחק שהופסק אחרי שמגן דטרויט יירז'י פישר התמוטט במהלך המשחק הקודם בין שתי הקבוצות. "אנחנו יודעים שהקרב שלנו על הבית הוא נגד הפרדאטורס", אמר מייק בבקוק, מאמן הרד ווינגס, "תקפנו את השער היטב. אני חושב שזה היה נצחון חוץ מצויין עבורינו". ניקלאס לידסטרום הבקיע שני שערי פאוור פליי עבור דטרויט. "אתה חייב להשאר מחוץ לתא העונשין", אמר בארי טרוץ, מאמן נשוויל, "עשינו מה שאמרנו שאנחנו לא הולכים לעשות וזה לאפשר לדטרויט מצבי פאוור פליי. אמנם אין לנו בהגנה את הסיון של מגינים של דטרויט אך יש לנו שחקנים שיודעים להניע את הדיסקית טוב. אנחנו פשוט לא יכולים לתת להם הזדמנויות של פאוור פליי".ג'ייסון וויליאמס עם השער הנוסף לדטרויט ומני לגאסי עם 29 עצירות ונצחון שני ברציפות. ורנון פידלר הקנה יתרון זמני לפרדאטורס ותומאש ווקואון עם 33 עצירות.


קלגארי - טורונטו 0:1

מיקה קיפרוסוף קובע שיא מועדון עם השאט-אאוט הששי העונה, וגם מנצח פעם 22 העונה, כשהוא מוביל את הליגה בשתי הקטגוריות הנ"ל. טוני אמונטי מבקיע את השער היחיד במשחק. אדי בלפור עם 27 עצירות בהפסד.


אטלנטה - פיטסבורג 4:6

איליה קובאלצ'וק מבקיע שלושער ועולה למקום הראשון בטבלת מלך השערים של הליגה עם 30 שערים. קובאלצ'וק, באותו הזדמנות מצא לנכון להתגרות בסידני קרוסבי, הרוקי של הפנגווינס. קרוסבי, שסיים את המשחק עם אסיסט אחד, ספג שתי עבירות שהת'ראשרס הבקיעו בפאוור פליי עליהם. "זו עונה ארוכה" ,הגיב מישל תריין , מאמן הפנגווינס להתגרות של קובאלצ'וק. "זה לא מעניין אותי", אמר קובאלצ'וק, "העיקר שזכינו בשתי נקודות".

קובאלצ'וק החמיץ את משחקי טרום העונה ושלושת המשחקים הראשונים בגלל מחלוקת כספית. מריאן הוסה מוסיף שער ושני אסיסט, סקוט מלאניב עם שער ואסיסט וסלאבה קוזלוב עם השער הנוסף, וכן מארק סבארד עם 3 אסיסיטם לת'ראשרס. מארק רקי עם שער ושני אסיסטים, צישל אולה עם שער ואסיסט, קרייג ארמסטרונג וג'והן לקלייר עם שער כ"א לפנגווינס, שנכנסו לשליש השלישי בפיגור של 5:0 וכמעט השוו, לפני שקובאלצ'וק מבקיע את השלישי שלו לשער ריק. קארי להטונן עם 27 עצירות לת'ראשרס, ז'וסלן תיבו פתח, סיים עם 6 עצירות והוחלף ע"י מארק-אנדרה פלרי אחרי השער השלישי. פלרי סיים עם 20 עצירות.


קרוליינה - ניו יורק איילנדרס 1:4

שער ואסיסט של קוין אדםס וג'סטין וויליאמס, משפרים את מאזנם של ההוריקנס ל-1-4-17 בבית, הטוב ביותר בליגה. קורי סטילמן מבקיע את שער הנצחון ורוד ברינד'אמור עם שער נוסף להוריקנס. אריק גודארד עם השוויון הזמני לאיילנדרס. קאם וורד עם 28 עצירות להוריקנס, ווייד דוביילביץ' עם 31 עצירות לאיילנדרס.

דאלאס אנהיים 3-3 ו-1-2 בפנדלים

מרטי טורקו האריך את חוזהו עם הסטארס ערב המשחק בארבע שנים ו-22.8 מיליון דולאר. כמו שהוא שחק אתמול, הוא לא היה שווה הרבה, אבל הסטארס ידעו לצאת מהברוך ולנצח. הדאקס עלו ליתרון של 0:3 בשליש הראשון ע"י אנדי מקדונאלד, סמואל פאהלסון וטימו סלאנה. יוהן הדברג החליף את טורקו בשליש השני, אחרי שטורקו סיים עם 7 עצירות, והדברג סיים עם 16 עצירות. אנטי מייטינן בשליש השני, וברנדן מורו פעמיים בשליש השלישי שלחו את הקבוצות להארכה, ואח"כ לפנדלים. יוסי יוקינן ומייטינן הבקיעו לסטארס, והדברג עוצר את ג'פרי לופול, כריס קוניץ וסלאנה. מקדונאלד מבקיע את הפנדל היחיד, וז'אן-סבסטיאן ז'יגר מסיים עם 22 עצירות, ובנוסף את סרגיי זובוב ומייק מודאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully