וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצבו של שרון עדיין קשה, למרות שיפור קל

7.1.2006 / 18:10

כך הודיע מנה"ל בי"ח הדסה שהוסיף, כי בדיקת ה-CT הראתה ירידה קלה בבצקת במוח של ראש הממשלה. צילום רנטגן גילה בעיות באיזור הריאות של שרון

פרופסור מור-יוסף, מנכ"ל בית החולים הדסה עין כרם, יצא הערב בעדכון נוסף לגבי מצבו הבריאותי של ראש הממשלה, אריאל שרון. "ראש הממשלה נמצא ביחידה לטיפול נמרץ הנוירו-כירורגית", אמר מור יוסף. "במהלך השבת הוא עבר בדיקת הדמיה רפואית, CT, מתוכננת. בדיקת ה-CT הראתה ירידה קלה בבצקת במוח, ומשמעות הדבר היא שיפור קל. מצבו של ראש הממשלה עדיין קשה. שאר הבדיקות שאנחנו עוקבים אחריהן, כולל הלחץ התוך מוחי, נמצאות בגדר הנורמה. כל המדדים האלה מצביעים על יציבות במצבו".

מור יוסף הוסיף, כי כמו בכל בוקר, תיערך מחר בבוקר ישיבה בשיתוף כל מומחי הדסה בתחומי הנוירוכירורגיה, נוירולוגיה, הדמיה וטיפול נמרץ, על מנת להחליט על הטיפול ב-24 השעות הקרובות.

לדברי פרופסור מור יוסף, "חלק מהטיפול הוא הרדמה כללית מלאה וזהו עדיין חלק מהטיפול. ההחלטה לגבי מתי יתחילו להעיר אותו תתקבל מחר בישיבת מומחי הדסה. צוות בית החולים נלחם ביחד עם ראש הממשלה ומשפחתו להצלת חייו." הוא סיים בציון לשבח על התמיכה של הקהילה הרפואית בישראל. בתשובה לשאלה שנשאל, מנכ"ל הדסה ענה כי שרון עדיין לא יצא מכלל סכנה.

הבדיקות הרפואיות של שרון גילו אי סדירות באיזור הריאות, לאחר הניתוח השלישי שעבר, כך דווח בערוץ הראשון. על פי הדיווח, הרופאים בבית החולים הדסה עין כרם אינם יודעים את הסיבה למצב, שהתגלה בצילום רנטגן. חולים שסבלו משבץ מוחי מפתחים לעיתים רבות זיהומים בריאות ואף דלקת ריאות, אולם דוברת בית החולים, יעל בושם-לוי, הכחישה את הדיווחים לפיהם לקה שרון גם בדלקת ריאות.

מקורביו של שרון אמרו היום כי בדיקת ה-CT שנערכה לו לפני הצהריים מראה על שיפור במצבו. אלי לנדאו, המקורב לשרון אמר בצאתו מבית החולים הדסה עין כרם, כי "עכשיו אני יותר אופטימי ויש להאמין כי שרון יצליח לצאת מהמצב הנוכחי".

שרון עבר הבוקר בדיקת הדמיה ממוחשבת (CT) נוספת. בבית החולים הדסה עין כרם ואמרו כי הבדיקה הייתה מתוכננת כחלק מהליך הטיפול. שרון הועבר אתמול להמשך טיפול והשגחה ביחידה לטיפול נמרץ נוירוכירורגית בבית החולים הדסה עין כרם. כך מסר אמש מנכ"ל בית החולים הדסה עין כרם בירושלים, פרופ' שלמה מור יוסף, בתום סריקת ה-CT שבוצעה לאחר הניתוח השלישי שעבר ראש הממשלה.

מוקדם יותר אתמול הועבר שרון לחדר הניתוחים, לאחר שבדיקת CT שעבר מצאה דימום נוסף במוחו. שרון מאושפז בבית החולים מאז יום רביעי.

(צילום וידאו - ישראל 10)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully