וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוטאווה רואה 28

5.1.2006 / 17:55

אחרי משחק מצוין של דומיניק האשק ב-1:3 בוושינגטון, זה מספר הנצחונות של הסנאטורס. קרוליינה, דאלאס ונשוויל הגיעו ל-25

וושינגטון - אוטאווה 3:1

משחק טוב מאוד של דומיניק האשק, עם 23 עצירות, ושני אסיסטים של זדאנו חארה היקנו לסנאטורס ניצחון מספר 28 העונה. בלי דניאל אלפרדסון הפצוע לקח כריס פיליפס את הפיקוד וכבש את שערו הראשון העונה: "זה מרגיש מצוין. כל הזמן דיברו על זה שלא הבקעתי, אבל אין יותר אפס ליד ההבקעות שלי".


איילנדרס - פלורידה 3:4 (הארכה)

שער של מארק פאריש שתי דקות בתוך ההארכה העניק לניו יורק ניצחון. אולג קבאשה היה האדריכל עם שני שערים ואסיסט, וגארת' סנו עצר 36 דסקיות כדי להוריד את רוברט לואונגו והפנת'רס המאוכזבים מנוצחים בסיום.


קרוליינה - אטלנטה 3:4

ההוריקנס לא נזקקו להארכה אבל כן התאמצו להפוך פיגור של 3:1 לניצחון. אנדרו האטצ'ינסון צימק ל-3:2 לפני שקורי סטילמן הבקיע צמד והפך לגיבור היום בשארלוט. סטילמן גם בישל שניים בערב מושלם, והאפיל בכך על צמד של איליה קובאלצ'וק התותח מאטלנטה.


סט. לואיס - נאשוויל 4:3

גם הפרדאטורס הבקיעו ארבעה וניצחו בקושי. שני הפאקים הראשונים לעבר כריס מייסון הסתיימו בשערים, ובפיגור 2:1 נכנס תומאס ווקאון האליל לשער והיקנה יציבות לנאשוויל. סטיב סאליבן, ורנון פידלר, בשערו השני במשחק, ופול קארייה הפכו ל-2:4, דאג וייט רק צימק.


דאלאס - ונקובר 1:3

אחרי שער יתרון של ברנדן מוריסון בשליש השני התעוררו הסטארס באחרון והגיבו בשלישייה שסגרה את סיפור המשחק. סטיב אוט, ג'ייסון ארנו ומייק מודאנו כבשו בתוך מעט יותר מחמש דקות, והקאנוקס נכנעו למרות 34 עצירות והופעה מצוינת של אלכס אולד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully