וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי קדימה קראו להתלכד סביב אולמרט

5.1.2006 / 17:42

שטרית אמר כי אם יקבע ששרון לא מסוגל להנהיג את המפלגה, יש לבחור בממלא מקומו בלי מלחמות. רמון: זעזוע יפרק את המפלגה

שר התחבורה, מאיר שטרית, אמר היום כי על מפלגת קדימה להתאחד סביב מנהיגותו של אהוד אולמרט. בראיון לחדשות 10 אמר שטרית כי אם תוך 48 שעות יקבע ששרון אינו יכול להנהיג את המפלגה, על מועצת קדימה להתכנס ולבחור באולמרט כמנהיג, בלי מלחמות פנימיות והתמודדויות.

שטרית הוסיף כי על קדימה להקים הנהגה משותפת שתפעל על פי דרכו של שרון, וכי רק נצחון בבחירות והרכבת הקואליציה ייחשבו מבחינתו להישג בבחירות.

חיים רמון אמר כי על קדימה להתלכד מאחורי אהוד אולמרט גם ביום הבחירות, אם שרון לא יוכל להנהיגה. רמון אמר בראיון לחדשות 10 כי הוא מטיל ספק באפשרות ששמעון פרס ינהיג את המפלגה, ואמר כי כל זעזוע יביא להתפרקות הדבק המחזיק אותה.

גם ח"כ רוני בר-און אמר כי יש להתאחד סביב מנהיגותו של אולמרט ולסייע לו לנהל את המדינה. ב"הארץ דווח, כי בר-און אמר ש"שקט ואחריות, זה מה שדרוש עכשיו בניהול ענייני המדינה. כל הדברים האחרים צריכים ויכולים לחכות". לדברי בר-און, "יש לנו אמון בלתי מסויג ביכולתו של אולמרט להוביל את המדינה. גם באספקט של המפלגה, היא צריכה להיות מאוחדת ומלוכדת סביב ההובלה של המדינה. זו משימה לאומית, אסור להיכנס לפוליטיקה. צריך לנהוג באחריות ומנהיגות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully