וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעיתונים מתמקדים בארכיונים

לי-אור אברבך

5.1.2006 / 16:49

צוותים המתמקדים בהכנת "תיקי חבצלת" לסוגיהם של רה"מ מונו בשלושת היומונים. עוד בדוכנים: סקרים ראשונים, טורים ופרשנות

ביממה האחרונה כינסו שלושת העיתונים היומיים המרכזיים ישיבות מערכת מיוחדות כדי לקבוע את ההערכות בעקבות האירועים האחרונים. בשלוש המערכות נערכים לכל התפתחות דרמטית שעלולה לחול במצבו של ראש הממשלה.

בבית מעריב חילקו משמרות בין הכתבים שיבלו את התקופה הקרובה מול בית החולים הדסה עין כרם שם מאושפז ראש הממשלה. קבוצה אחרת של כתבים, כך נודע לוואלה! ברנז'ה החלה בביצוע איסוף ארכיוני - החל מילדותו ועד לתיקיו הרפואיים. צוות המשימה השלישי יציג מחר בעיתון את תמונת המצב כפי שהיא היום - ההערכות הביטחונית והמציאות המדינית. במעריב הוחלט להכפיל את המשמרות ולהוסיף אנשי צוות – עורכים ועובדי הפקה - למצבה.

גם בידיעות אחרונות נערכים בהתאם להתפתחויות. מוקדי הפעילות המרכזיים, הם מול ביתו של אהוד אולמרט ובבית החולים הדסה. גם בידיעות נעשית עבודת ארכיון מאומצת, כנראה למען הגדשת מוסף מיוחד הסוקר את מפעל חייו של ראש הממשלה. למרות שלא הוגדרה מסגרת עבודה יוצאת דופן, גויסו כל הכתבים במערכת לטול חלק בסיקור המיוחד. כמו כן, הוחלט גם על גיבוי מתבקש בפן הפוליטי אליו ירתמו פרשני העיתון.

בעיתון הארץ גייסו לטובת גיליון יום השישי את בכירי כותביהם ובראשם עוזי בנזימן, שאמור לכתוב מעין פרידה פוליטית מראש הממשלה. עוד יכתבו, יואל מרקוס, דורון רוזנבלום, זאב שיף, אלוף בן, זאב סגל, דניאל בן סימון, עמוס הראל ועקיבא אלדר. עוד מתכננים בעיתון לפרסם מחר סקר בשיתוף ישראל 10.

לוואלה! ברנז'ה נודע כי גם המגזין של THEMARKER שיופץ מחר שונה בסדרי העדיפויות שלו ועל שערו יתנוסס סיקור מיוחד על השפעתו של ראש הממשלה שרון על הכלכלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully