וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפוליטיקאים כואבים את מצבו של שרון

5.1.2006 / 13:48

סער: שרון איש חזק ומרשים. הרצוג: למדתי ממנו, הוא דמות היסטורית מעניינת מאוד. דיכטר: שרון ידע לקבל החלטות ברורות

פוליטיקאים רבים הביעו היום בראיונות לכלי התקשורת את הערכתם לאריאל שרון כמדינאי בכלל וכראש ממשלה בפרט. ח"כ גדעון סער (ליכוד) אמר: "אלה שעות קשות. אני וכל הציבור זוכרים את שרון כאיש חזק ומרשים, וקשה מאוד לחשוב עליו במצב בו הוא נמצא כעת. לי היו חמש שנים של עבודה מאוד קרובה עם שרון, כמזכיר הממשלה וכיו"ר הקואליציה וקשה לי אישית לחשוב עליו כך".

סער סיפר על עברו האישי עם שרון והעלה זכרונות מהתקופה המשותפת שלהם בחיים הפוליטיים: "מהימים הראשונים שבהם עמדתי על דעתי הפוליטית, עוד מההפגנות הראשונות שהשתתפתי בהן, אני זוכר איך הלכנו אחרי אריק שרון תקופה ארוכה, גם כאשר הוא היה מנודה ומושמץ על ידי כל הגורמים, שאחר כך שיבחו אותו כשעשה מהלכים שמצאו חן בעיניהם."

גם ח"כ יצחק הרצוג (עבודה), שכיהן כשר השיכון בממשלת שרון, סיפר בקול ישראל על יחסיו עם שרון: "זכיתי לגיבוי מראש הממשלה בהרבה מאוד דברים, הוא היה רגיש ועם זאת עמד בלחצים. למדתי ממנו. הרגשתי שעם השנים הוא הגיע לבשלות, שהכניסה אצלו מתינות וכושר המתנה, שלמדתי להכיר ולהעריך. בוודאי שהוא דמות היסטורית מעניינת מאוד, רוויית מהפכים ורבדים. בתקופה האחרונה הוא הגיע לאופטימום."

אבי דיכטר, איש מפלגת קדימה, אמר כי הוא חש תסכול, "על שאני אישית לא יכול לעשות דבר כדי לסייע לרופאים להילחם על ראש הממשלה." "אני מצטער אם זה נשמע כמו הספד, זה רחוק מאוד מזה", אמר דיכטר, "לשרון היו החלטות ברורות והיה ברור מה עושים אחריהן."

אלי לנדאו, מקורבו של אריאל שרון, סיפר על חברותו עם שרון. הראיון עמו בגלי צה"ל הופסק, לאחר שלנדאו פרץ בבכי בעת שניסה לתאר את מעלותיו של שרון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully