וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תגובות במערכת הפוליטית למצבו של שרון

5.1.2006 / 8:08

הנגבי: צריכים להיות מאוחדים ולהתפלל לשלומו. פרץ הורה להקפיא הפעילות הפוליטית בסניפי מפלגת העבודה

תגובות מכל רחבי הקשת הפוליטית הישראלית למצבו הבריאותי הקשה של ראש הממשלה אריאל שרון:

השר צחי הנגבי, חבר מפלגת קדימה, אמר הבוקר כי הוא מתפלל לנס ולבשורה מנחמת מבית החולים בנוגע למצבו של ראש הממשלה, אריאל שרון. בראיון לגלי צה"ל הוסיף הנגבי כי עוד מוקדם לעסוק בנושאים פוליטיים ובהשלכות האירוע, וכי צריך להיות מאוחדים ולהתפלל לשלום שרון.

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, ביקש מכל חברי מפלגת העבודה לאמץ קו ממלכתי. פרץ הורה למזכ"ל המפלגה, ח"כ איתן כבל, להקפיא את כל הפעילות הפוליטית בסניפי המפלגה בימים הקרובים. לדבריו, "בשעה זו ראוי שהעם כולו יתאחד סביב התפילה לשלומו של ראש הממשלה והחלמתו המלאה. כל המערכת הפוליטית צריכה לסייע לראש הממשלה בפועל למלא את תפקידו למען המדינה".

פרץ ביקש מאנשי העבודה להימנע מהתבטאויות ספקולטיביות הנוגעות למצבו של שרון. הוא פנה לראש הממשלה בפועל, אהוד אולמרט, והציע לו את עזרתו בכל הנדרש.

יושב ראש הכנסת, ראובן ריבלין, אמר הבוקר כי הוא מקווה שראש הממשלה, אריאל שרון, כלוחם אדיר, ינצח במלחמה על חייו". ריבלין הוסיף כי "למרות שבשנים האחרונות הייתה בינינו מחלוקת קשה, על היחס האישי שהיה בינינו אי אפשר לערער".

ח"כ בנימין בן-אליעזר (עבודה) איחל החלמה מלאה לראש הממשלה, ואמר ש"לא צריך לחשוש, אולמרט הוא איש מאוד מנוסה ויהיה קונצנזוס של הרצון להמשיך לקיים את המדינה." "צריך לחכות ולראות מה יהיה במפלגת 'קדימה'",אמר בן-אליעזר בערוץ 10, "זה לא סוד שמי שקיים את המפלגה הזו זה רק אריאל שרון."

בתוך כך דווח, כי שרי הליכוד יעכבו, קרוב לוודאי, את פרישתם מהממשלה, לאור ההחמרה במצבו של ראש הממשלה. בכיר בליכוד אמר, כי "במצב שנוצר, על הליכוד לפעול בהתאם לשיקולים ממלכתיים. לכן, אם יתברר שמצבו של שרון קשה, על שרי הליכוד לעכב את פרישתם מהממשלה עד שתתבהר התמונה".

לפיד: דאגה לגורלו של מנהיג דגול

ח"כ שמעון פרס אמר אמש, כי הוא מתפלל לשלומו של שרון. יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, הצטרף לתפילות ואמר, כי הוא מתפלל לשלומו של שרון ולהצלחת הטיפול.

יו"ר "שינוי", ח"כ יוסף לפיד אמר, כי "זהו אחד הלילות היותר דרמטיים בתולדות המדינה. אני מתפלל לשלומו. יש לנו דמוקרטיה מתפקדת ואין דאגה לתפקוד השלטון. יש לנו דאגה אנושית רבה מאוד לגורלו של מנהיג דגול, ואדם שאני מכיר כבר 40 שנה באופן אישי".

יו"ר ש"ס, אלי ישי, הודיע כי הרב עובדיה יוסף קורא לכל הציבור בישראל לומר תהלים ולהתפלל להחלמתו ולרפואתו של ראש הממשלה.

ממפלגת העבודה נמסר, כי המפלגה, יחד עם כל בית ישראל, עוקבת בדאגה אחר מצבו של ראש הממשלה ומייחלת לשלומו ולהחלמתו.

יוסי שריד אמר לגלי צה"ל כי הוא מקווה שלאחר הניתוח שעובר ראש הממשלה, הוא יתאושש ויתעשת, ויחזור לתפקוד מלא בהקדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully