וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד ראשון לקרוסבי על אדמת קנדה

4.1.2006 / 17:26

הרוקי של פיטסבורג כבש את השער שהוביל לניצחון ב-4:6 על מונטריאול. ארבעה מתוך ששת משחקי המחזור הסתיימו בשאט-אאוט

מונטריאול - פיטסבורג 6:4

שלשום ערך סידני קרוסבי הופעת בכורה בקנדה, והלילה (בין שלישי לרביעי) גם הבקיע. ולא אחד, אלא שניים, כשהשני שבהם העלה את הפנגווינס ליתרון 4:5 בפתיחת השליש השלישי, לפני שמישל קוולה, שהבקיע צמד בעצמו, חתם את הניצחון. המשחק היה דרמאטי, כשפיטסבורג כבר הובילה 0:3 בטרם חטפה רביעייה, ששלושה שערים מתוכה הובקעו בשליש השני. שער ואסיסט לז'אן בולי מהקנדיינס.


ריינג'רס - טמפה ביי 1:0

וצלאב פרופסאל הבקיע בהארכה ונתן מתנה לג'ון גרהאם, שקצר את ההשתקה השניה שלו העונה עם 36 עצירות. "זה היה מאמץ אדיר, ורק בזכות הקבוצתיות הצלחנו להוציא את הנקודות מהמשחק הזה", אמר גרהאם, שקבוצתו השלימה סוויפ בביקור בניו יורק ושיפרה את המאזן ל-21 נצחונות אחרי תקופת דעיכה. 19 עצירות להנריק לונדקוויסט בשער הריינג'רס.


דטרויט - מינסוטה 4:2

הרד ווינגס הופתעו בבית על ידי הוויילד, שהמשיכו לבסס מאזן חיובי. דוויין רולוסון במשחק אדיר בשער מינסוטה עם 43 עצירות, ונעזר באיש עם השם הדומה, בראיין רולסטון, שכבש בתחילת השליש השלישי וביסס את היתרון של האורחים. צמד של תומאס הולמסטרום לא עזר לכנפיים.


ניו ג'רזי - פלורידה 0:3

שני שערים של בראיין ג'יונטה ושני אסיסטים של סקוט גומז ביססו את הניצחון של הדווילס, שמקווים להתרומם מעונה לא טובה. פטריק אליאס הוצב בקו הקדמי וגמל למאמנו, לו לאמורילו, במשחק טוב ובאסיסט.


קולורדו - נאשוויל 0:3

32 עצירות של דייויד אבישר למי שתוהה - Aebischer, ולא ההיגוי העברי Avisar) היקנו גם לו, כמו לג'ון גרהאם, השתקה שנייה העונה. בוב באונר, ברנט קלארק ואלכס טאנגוויי עם השערים לאווס.


אדמונטון - שיקאגו 0:5

עוד השתקה, הפעם של טיי קונקלין, שנעזר ב-23 עצירות ובצמד של פרננדו פיזאני, שתרם את המניות הרבות ביותר לניצחון המצוין. שער ואסיסט לראיין סמית', והבלקהוקס ממשיכים לקוות שהעונה הזו תיגמר כבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully