וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום - שביתה בביטוח הלאומי

חיים ביאור

4.1.2006 / 2:02

הסניפים יהיו סגורים ולא תהיה קבלת קהל בשל מחאת העובדים על ביטול הטבה. ההנהלה: האוצר הודיע לנו שההטבה אינה חוקית

3500 עובדי המוסד לביטוח לאומי יפתחו היום בעיצומים, בתגובה לביטול הטבה, אותה הם מקבלים מזה למעלה מעשור. במסגרת העיצומים סניפי המוסד יהיו סגורים ולא תהיה קבלת קהל.

העובדים מוחים על ביטול בונוס של 20 דקות שהם רגילים לקבל מדי יום במסגרתו הם רשאים לנצל את הזמן הזה לצורך עזיבת מקום העבודה מדי יום 20 דקות מוקדם יותר, או לחילופין, 20 דקות חופשה המצטרפים מדי יום למכסת החופשה השנתית של העובד.

הנהלת הביטוח הלאומי הביעה צער על עיצומי העובדים. לטענתה, היא נאלצה להפסיק את ההטבה לעובדים לאחר שסגן הממונה על השכר במשרד האוצר, יעקב מועלם, הודיע לה כי ההטבה היא בלתי חוקית וכי הנהלת המוסד עלולה להיתבע בשל כך לדין פלילי. ההנהלה קראה לעובדים להפסיק את העיצומים ולחדש את העבודה במשרדי הביטוח הלאומי במלואה.

יו"ר ועד עובדי הביטוח הלאומי, אלי סנדק, אמר בתגובה כי "מדובר בהטבה הקיימת מעל עשר שנים. לא יתכן שהאוצר נזכר דווקא עתה כי היא אינה חוקית. הטבת '20 דקות מאגר' היא חלק מתנאי הרווחה שהשיגו העובדים במוסד לביטוח לאומי, הקורסים תחת עומס העבודה, עקב ריבוי נזקקים הפונים לביטוח הלאומי בשנים האחרונות, בעקבות התוכניות הכלכליות של הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully