וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היטלי חזר לאטלנטה והפסיד

רועי פרידמן

3.1.2006 / 22:40

הכוכב של אוטאווה שיחק נגד קבוצתו לשעבר, הבקיע אבל נוצח עם הסנאטורס 8:3. קרוסבי מסר אסיסט במשחקו הראשון בקנדה

אטלנטה - אוטאווה 3:8

דני היטלי מבקיע שער במשחקו הראשון באטלנטה מאז שהוא עבר משם, אך מריאן הוסה, שנרכש מאוטאווה בטרייד על היטלי, מבקיע שניים, כולל שער הנצחון ומוסר אסיסט. היטלי, רוקי השנה ב-NHL בעונת 2001-02 ביקש לעזוב את אטלנטה בעקבות אותה תאונת דרכים קשה שבה נהרג חברו לקבוצה, דן סניידר והוא נפצע קשה, והפסיד 54 משחקים בעונת 2003-04. הקהל באטלנטה קבל אותו בשריקות בוז. "אני מקווה לא לקבל כזו קבלת פנים כשנגיע לאוטאווה", אמר הוסה. סלאבה קוזלוב מבקיע שלושער ומוסר אסיסט, איליה קובאלצ'וק עם שער ושלושה אסיסטים, גרג דה-ווריס וסרז' אובן עם השערים הנוספים לת'ראשרס. כריס ניל וכריס קלי עם השערים הנוספים לסנאטורס שספגו את הפסדם הגבוה העונה. מייקל גארנט עצר 12 עצירות וספג שני שערים והוחלף במהלך השליש השני ע"י קארי להטונן שסיים עם 12 עצירות ושער חובה. ריי אמרי פתח במקום דומיניק האשק שנפצע בחמום לקראת המשחק. אמרי מסיים עם 19 עצירות.


טורונטו - פיטסבורג 2:3 בהארכה

סידני קרוסבי מוסר אסיסט בשער הראשון של סרגיי גונשאר, במשחק ה-NHL הראשון שלו על אדמת קנדה, אך בריאן מק'קייב מבקיע למארחים 1:02 לתוך ההארכה. צ'אד קליגר מבקיע פעמיים תוך פחות משולש דקות בפתיחת השליש השלישי לפני שוויון של מישל אולה. זיגמונד פלפי מוסיף 2 אסיסטים לפנגווינס. אד בלפור עם 20 עצירות לליפס, ז'וסלן ת'יבו עם 35 לפנגווינס.


קלגארי - שיקאגו 2:3

מת'יו לומבארדי מבקיע את שערו השני העונה, והשני בשני משחקיו האחרונים, ומיקה קיפרוסוף עוצר 35 עצירות לנצחונו ה-21 העונה. קריסטיאן הוסליוס וג'רום איגינלה עם השערים הנוספים לפליימס. ג'ים ונדרמיר וקייל קאלדר עם השערים וקרייג אנדרסון עם 18 עצירות לבלאקהוקס, עדיין ללא ניקולאי חביבולין הפצוע.

סוף סוף ניצחון לטמפה ביי

טמפה ביי - ניו יורק איילנדרס 1:2

מרטן סן לואי מבקיע את שער הנצחון בחוסר שחקן, 4:57 לסיום המשחק, ושון ברק מנצח את גארת' סנו בדו קרב שוערים. ברק מסיים עם 35 עצירות ללייטנינג, סנו עם 41 לאיילנדרס. ברק פותח בשער טמפה ביי בעקבות החולשה של ג'והן גראהם, סנו בעקבות הפציעה של ריק די-פייטרו. שני השוערים המוחלפים הם חברי נבחרת ארה"ב לאולימפיאדה. ג'ף המילטון משווה בשליש השני אחרי שווינס לקאבלייה מעלה ל-0:1 בפנדל. זה היה הפנדל הראשון בקריירה שלקאבלייה מבקיע מ-4 נסיונות בפנדלים. "זה הראשון שלי בחיים. הראשון שניסית היה מתישהו בגיל 6 או 7, והפאק פגע בקורה. אני חושב שהייתי מאז 0 מ-12". זה הפנדל הראשון, אחרי 15, שהלייטנינג מצליחים זה 9 שנים מאז שרוב זאומנר מבקיע נגד האיילנדרס. הפנדל של זאומנר היה הפעם האחרונה שהאיילנדרס ספגו במשחק בליגה עד אתמול.


פילדלפיה - בוסטון 0:1

אנטרו נייטימאקי מנצח את האנו טויבונן בדו קרב שוערים פיניים. נייטימאקי מסיים עם 27 עצירות והשאט-אוט השני שלו העונה. ג'ף קארטר מבקיע את השער היחיד וטויבונן מסיים עם 20 עצירות. השאט אוט הקודם של נייטימאקי היה גם כן בתוצאה של 0:1, ובפנדלים, נגד שוער פיני אחר, מיקה קיפרוסוף מקלגארי.


סנט לואיס - ונקובר 1:4

סקוט יאנג ומייק סילינג'ר מבקיעים תוך 2 דקות לקראת סיום השליש הראשון, סילנג'ר מוסיף עוד שער לשער ריק , 1:39 לסיום ודאג ווייט עם שער ושני אסיסטים לבלוז. קרטיס סנפורד מוסיף 30 עצירות לבלוז. אנסון קרטר עם שוויון זמני ואלכס אולד עם 22 עצירות לקנוקס.


לוס אנג'לס - דאלאס 2:3 בהארכה

אחרי פיגור של 2:0, לובומיר ויסנובסקי מבקיע שנייה לתום השליש השני, 27 שניות לתום השליש השלישי, ומוסר אסיסט למתיאס נורסטרום 2:29 בהארכה. הקינגס מנצלים 3 מ-7 מצבי פאוור פליי.

לנורסטרום, בעונה ה-12 שלו בליגה זה היה שער ה-NHL הראשון שלו בהארכה. יוסי יוקינן וג'ון קלם עם השערים לסטארס. מתייה גארון עם 31 עצירות ואסיסט לקינגס, מרטי טורקו עם 24 עצירות ואסיסט לסטארס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully