וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיפה הקרצתם את זה?

נימרוד בן משה

3.1.2006 / 10:22

ה-eyebud יאפשר לכם לראות סרטים על מסך 105 אינץ' גם כשאתם מחכים לאוטובוס. אבל למה רק בעין אחת?

לאחרונה כולם מנסים לרכב על גלי ההצלחה שיוצר נגן ה-iPod, בכל מקום צצים להם שלל גאדג'טים לבנים שמתחילים, במקרה לגמרי, באות i ומתיימרים להפוך לחלק בלתי נפרד מהנגן הנייד הפופולרי בעולם. חברת eMagin הציגה לאחרונה גאדג'ט המיעד במיוחד לנגן האייפוד וידאו. ה-EyeBud.

מדובר במסך מניאטורי, הניתן לחבישה על הראש, שמציג לנו את הסרטים השמורים על נגן האייפוד. על פי החברה, צפייה במסך הקטנטן בעל הרזולוציה הגבוהה משתווה לצפיה במסך בגודל 105 אינץ' ממרחק של כ-3.5 מטרים. כך אנו יכולים לצפות בסרטים האהובים עלינו, על מסך ענק, בכל מקום שרק נבחר.

מכאן הסיפור רק הולך ומתדרדר: נתחיל מהעובדה שהמסך מכסה עין אחת בלבד, לא ברור עד כמה זה נוח, או בכלל אפשרי, לראות סרטים בעזרת עין אחת בלבד. מעבר לכך, קשה לי לראות אנשים מסתובבים ברחוב עם דבר שנראה כל כך מטופש על הראש.

נוסיף לכך את העובדה שה-eyebud עולה 600 דולר, שזה כפול ממחירו של מכשיר iPod Video בנפח 60 ג'יגה. ואם כל זה לא מספיק, המסך לא מתחבר ישירות לנגן - הוא מתחבר למכשיר שגודלו כגודל נגן האייפוד עצמו. את המכשיר מחברים לאייפוד והתוצאה היא סיבוך ענקי ומיותר לחלוטין.

קשה לי להאמין שהמכשיר הזה יהפוך להצלחה גדולה, אבל מצד שני לכו תדעו, דברים יותר מוזרים כבר קרו (כמו סרט בכיכובן של מאיה בוסקילה ומורן אטיאס, למשל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully