וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרוסבי מוכיח שאי הכללתו בנבחרת היתה טעות

רועי פרידמן

1.1.2006 / 21:06

הרוקי מקנדה הרשים כשהבקיע את שער הניצחון בהארכה נגד הריינג'רס. נצחונות לדטרויט, טורונטו, פילדלפיה ולוס אנג'לס

פיטסבורג - ניו יורק ריינג'רס 3:4 בהארכה.

סידני קרוסבי ממשיך להראות שאי הכללתו בנבחרת קנדה היתה טעות כשהוא מבקיע את שער הנצחון בהארכה נגד הריינג'רס, ומוסיף אסיסט. בארבעת המשחקים מאז ההכרזה כל הסגל הקנדי לאולימפיאדה, קרוסבי הבקיע חמישה שערים ומוסר ארבעה אסיסטים לפנגווינס. תומאש סורובי מוסיף שני שערים, מישל אולה שער ושני אסיסטים ומארק-אנדרה פלרי 14 עצירות לפנגווינס. מרטין רוצ'ינסקי עם שער ושני אסיסטים, יארומיר יאגר ופדור טיוטין עם שער ואסיסט כ"א, מרטין סטראקה עם שני אסיסטים ספקו את ההתקפה לריינג'רס והנריק לונדקוויסט מוסיף 33 עצירות. כל השערים, מלבד השער הראשון של סורובי, שהיה השער הראשון במשחק היו במצב פאוור פליי.


וושינגטון - פילדלפיה 3:3 ו-1:2 בפנדלים.

מאט פטינגר ובריאן ווילסי מבקיעים את הפנדלים בנצחון של הקפיטלס. אלכסנדר אובצ'קין אומנם החטיא את התור שלו בפנדלים אבל הבקיע שער ומסר אסיסט, כמו דניוס זוברוס. ווילסי הבקיע את שער השוויון ששלח את הקבוצות להארכה. פטר פורסברג, סמי קפאנן וג'ף קארטר מבקיעים לפליירס, מייק ריצ'ארדס מבקיע בפנדלים. אולף קוזליג עוצר 34 עצירות לקפיטלס וכן את פורסברג ומיכל הנדזוס בפנדלים, אנטרו נייטימאקי עם 43 עצירות לפליירס.


מינסוטה - ונקובר 3:4

קרטיס פוסטר מבקיע שער ומוסר אסיסט לרנדי רוביטאיי שמבקיע את שער הנצחון של מינסוטה נגד ונקובר. טוד ווייט ו-ווס וואלץ מבקיעים את השערים הנוספים, פייר-מארק בושאר ובריאן רולסטון מוסרים שני אסיסטים כ"א ומני פרננדז עם 26 עצירות למינסוטה. מאט קוק, סאמי סאלו ובריאן אלן עם השערים, מקסים אולה עם 33 עצירות לקנוקס.


אנהיים - סנט לואיס 4:4 ו-0:1 בפנדלים.

כריס קוניץ מבקיע שני שערים ואת השער היחיד בפנדלים, והדאקס מנצחים אחרי שהם פעמיים אבדו יתרון של שני שערים. אנדי מקדונאלד מבקיע שער נוסף, וויטאלי וישנווסקי מקבל קרדיט על שער עצמי של דין מק'אמונד. השופטים הבחינו בעבירה של פטר סיקורה וסימנו יתרון לבלוז, מאחר והפאק היה ברשותם. קרטיס סנפורד, השוער, שהחליף את ג'ייסון בקאשיהווה אחרי שני שערים, יצא על מנת להכניס שחקן התקפה במקומו. מק'אמונד ניסה למסור את הפאק אך הפאק החליק לתוך השער של הבלוז. מק'אמונד הבקיע לקראת סוף השליש השני שער, הפעם לכוון הנכון וכן הבקיעו לבלוז ג'מאל מאיירס, מייק סילינג'ר ודאג ווייט. ז'אן-סבסטיאן ז'יגר מסיים עם 30 עצירות וכן את מק'אמונד, ווייט וסילינג'ר בפנדלים. בקאשיהווה מסיים עם 3 עצירות, סנפורד עם 26, וכן את ג'פרי לופול ופטר סיקורה בפנדלים.

עסקים כרגיל אצל הרד ווינגס

דטרויט - קולומבוס 2:5

ניקלאס לידסטרום ומיקאל סמואלסון מבקיעים פעמיים ורוברט לאנג מוסר שלושה אסיסטים לדטרויט שחוזרת מפיגור של 2:0 נגד קולומבוס. מתייה שניידר מבקיע את השער הנוסף וכריס אוסגוד מוסיף 13 עצירות לרד ווינגס. ריק נאש וג'ייסון צ'ימרה עם השערים לבלו ג'אקטס. פסקאל לקלייר פתח עבור הבלו ג'אקטס, ונפצע 1:53 לתוך השליש השני במצב של 0:2 לבלו ג'אקטס. סרגיי פדורוב, רד ווינג לשעבר, משך את יוהאן פראנצן ש"נכנס" לתוך לקלייר. פדורוב ספג עבירה ולידסטרום מבקיע את השער הראשון בפאוור פליי כתוצאה מהעבירה הזו.לקלייר סיים עם 13 עצירות, מארק דני שהחליף אותו סיים עם 25 עצירות לקולומבוס.


טורונטו - ניו ג'רסי 3:6

מריוש צ'רקאבסקי, דארסי טאקר, ג'ף אוניל ותומאש קאברלה מבקיעים בשליש השני לליפס שחוזרו מפיגור של 1:0 ו-2:1. מאטס סונדים עם שער בשליש הראשון, וג'והני פוהל עם שער נוסף בשליש השלישי ואדי בלפור עם 23 עצירות לליפס. סקוט גומז מבקיע את השלושער השני שלו בקריירה, בשוויון שחקנים, בפנדל ובפאוור פליי, ומרטן ברודור מסיים עם 16 עצירות. הדווילס מפסידים משחק חמישי בששת המשחקים האחרונים ו-11 מ-14. הם ניצחו רק שני משחקים משבעה, מאז שלו לאמוריאלו, הנשיא והמנכ"ל התמנה למאמן הזמני שלהם. לאמוריאלו רמז שהחולשה תוביל לשנויים בקבוצה. "אני האדם שצריך לתת את התשובות ולמצוא את הפתרונות", הוא אמר, "מספר שחקנים לא מתפקידים כמו שמצפים מהם וזה לא מקובל".


לוס אנג'לס - דאלאס 2:3

אלכסנדר פרולוב, דרק ארמסטרונג וטום קוסטופולוס מבקיעים לקינגס בנצחון חשוב מאד על היריבה מהבית הפסיפי. קרייג קונרוי מוסיף שני אסיסטים ומתייה גארון מסיים עם 38 עצירות. מייק מודאנו מבקיע שני שערי פאוור פליי תוך דקה וחצי, שלא הספיקו ומרטי טורקו מסיים עם 20 עצירות.


קרוליינה - מונטריאול 3:5

רוד ברינד'אמור מבקיע את שער הנצחון, שתי דקות לסיום ואארון וורד מוסיף שער לשער ריק שנייה לסיום בנצחון של ההוריקנס על הקנדיינס המתדרדרים. ברינד'אמור מבקיע שער נוסף, אריק קול וקורי סטילמן מוסיפים שערים להוריקנס. מייקל ריידר, יאן בוליס ואנדריי מארקוב מבקיעים לקנדיינס. מרטין גרבר סיים עם 24 עצירות, כולל את ריידר בפנדל, חוזה תאודור עם 33 עצירות לקנדיינס.כתוצאה מהנצחון, ההוריקנס מובילים ב-11 נקודות על פני הטמפה ביי לייטנינג בבית הדרום מזרחי. זהו היתרון הגדול ביותר של מובילת בית בליגה.

קולוראדו - פניקס 2:5

איאן לה-פרייר מבקיע שני שערים ופטר בודאי מסויף 30 עצירות לאווס. פייר טורז'ון הוותיק עם שער הנצחון, מילאן היידוק ואנדרו ברונט עם השערים לאווס. דני גות'ייה וג'ף סנדרסון עם השערים וקרטיס ג'וסף עם 23 עצירות לקויוטיז.


קלגארי - אדמונטון 5:6

מותחן באלברטה. קריסטיאן הוסליוס מבקיע את שער הנצחון 1:15 לסיום, שיין דונובן ודיאמונד לאנגקו עם שני שערים לפליימס. מת'יו לומבארדי עם השער הנוסף ומיקה קיפרוסוף עם משחק בינוני ו-25 עצירות, והוא השוער הראשון בליגה עם 20 נצחונות. רפי טורס, מארק-אנדרה ברז'רון, ג'ארט סטול, ריאן סמית' ואלס המסקי עם השערים, יוסי מארקאנן עם 19 עצירות לאוילרס.


מחדשות הליגה

- האול סטאר של 2007 ישוחק בדאלאס. זה יהיה האול סטאר הראשון ב-NHL מאז 2004. ב-2005 לא נערך המשחק בגלל השבתת הליגה, והשנה הוא לא ייערך בגלל האולימפיאדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully