וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמות נפשי עם שינוי

מיכל מירון-שקד

1.1.2006 / 12:58

מיכל מירון-שקד עם האמת על יוסף פריצקי ועל הנקמה כאג'נדה וכיצרנית ענקית של רייטינג

יוסף פריצקי יצא הבוקר מארון הקבורה הפוליטי בו שהה לאחרונה, כשהוא מתחרה בכותרות העיתונים עם הפייגלינים הפורשים מן הליכוד והבושים העומדים להפציץ את איראן. מתברר שלזכות הח"כ שגורש ממפלגתו עומדים 600 אלף שקלים במסגרת חוק מימון מפלגות והוא החליט שהוא לא השתגע לוותר על הכסף הזה, שכן גם אם לא יבחר- לא יצטרך להחזיר אותו.

פריצקי הוא בחור מבריק ומקורי. הוא החליט להיות המלח והפלפל של הבחירות האלה. במקום לצנוח לתוך תהום הנשייה כשהעולם זוכר אותו כמי שגורש מגן העדן, הוא החליט לקחת את כספי האומה ולהשקיע אותו בשיפוץ דימויו ותדמיתו: כך בכל אופן בחרו עורכי החדשות ומציגי תוכניות הבוקר להציג את פריצקי: כמי שמתכוון להעלות את הנקמה על נס, ולהניף את נס המרד: לא הם ולא אני יהיו בכנסת. אולי אני לא אעבור את אחוז החסימה- אבל גם הם לא. אני אולי לא אעשה לביתי, אבל בהחלט אעשה להרס ביתם.

וכך, שודרו כבר בשלוש מהדורות חדשות הבוקר הזה ידיעות בנושא פריצקי האיש, ההוגה והח"כ שמצא לו חברת סקרים שמצאה שעשויים להיות לפריצקי למעלה מ-2% בוחרים שיעבירו אותו את אחוז החסימה.

האיש שעד אתמול לא היה קיים מבחינה פוליטית, קם הבוקר לחיים חדשים.

אבל האם באמת הנקמה היא האג'נדה שלו? האם הוא באמת מתכוון לייצר תסריט בנוסח תמות נפשי עם פלשתים? מהראיון שניהל פריצקי עם רזי ברקאי בגל"צ, מתברר שלא מיני ולא מקצתי. אין לפריצקי אג'נדה של נקמה. יש לו פשוט משרד פרסום מצוין שהחליט על טקטיקה חיננית: הם יטפטפו לעיתונות על "מגמה כללית" שבבסיסה עומד הרעיון שיוסי רוצה להכאיב לטומי, וכאשר התקשורת תבלע את המסר הזה ותעוט על פריצקי כמוצאת שלל רב, יתייצב הנ"ל לפני הזרקורים, יכחיש את אג'נדת הנקמה ויפרוש את האג'נדה האמיתית שלו לאוזני העם: "לא היה לי פלירט עם קדימה, אני לא רוצה להכאיב לטומי, יש לי מטרה ברורה: אני דוגל בשוויון זכויות האזרחים, בהפרדת דת ומדינה ואני רוצה להציע את מרכולתי לבוחרים. אין לשכוח שלפיד היה יו"ר אגודת השחמטאים בארץ לפני שנבחר ליו"ר שינוי" אמר פריצקי. ואם המטרה היא הרס שינוי, מיהר פריצקי לומר, אין לי מה להתאמץ, הם הרוסים בלאו הכי. "שינוי מתרסקת ממילא, ואני לא הולך לרסק דבר מרוסק. אני בסך הכל רוצה להגיד לבוחרי שינוי שהרעיון של שינוי לא מת, ולכן, לכו איתי " הסביר פריצקי.

רק בתחילת דצמבר האחרון כתב פריצקי מאמר שבו צפה את התרסקות מפלגתו לשעבר: "לפיד עצמו, בנאומו ביום רביעי בכנסת – הודה בכישלונותיו - לא השלמנו את המלאכה – כך אמר מעל הדוכן. הוועדה לביטול חוק טל בראשותה של השרה ציפי לבני טרם סיימה את עבודתה. חוק ברית הזוגיות - המאפשר נישואים לכל תושבי המדינה ללא תלות ברבנות האורתודוכסית - כבר הוגש כהצעת חוק פרטית שלנו, והצעת החוק הממשלתית אף הופצה כתזכיר, אבל לא השלמנו את תהליך החקיקה. מלאכה זו תצטרך לחכות עד לאחר הבחירות, כאשר נשוב לכנסת ביתר עוצמה".

וכך, הצליח איש אחד שגורש מגן העדן של הכנסת, בעזרת תכנון של משחק אינטרנט וכמה רעיונות לסטיקרים נאסטיים לאמבש את התקשורת, ואת שינוי, ולהשיג לעצמו 15 שניות של פרסום קולוסאלי חינם אין כסף מבחינתו, אבל בעצם- על חשבון כל אחד ואחד מאיתנו. וזו כנראה, חושבים בחברת הפרסום של פריצקי, כבר עילה טובה להכניס אותו לכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully