וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוכנית ההתייעלות של YES: תפטר עשרות עובדים

עינב בן יהודה

4.7.2001 / 11:14

כך נודע ל-TheMarker.com. הסיבה - יישום תוכנית חלוקת המטה הארצי של החברה ל-4 מרחבי תפעול מחוזיים; ראש מטה החברה: "אין בחברה גל פיטורים"


חברת השידורים בלוויין YES, החלה בימים האחרונים בפיטורים הכוללים את כל מחלקות החברה, מלבד מחלקת שירות הלקוחות, כך נודע ל-TheMarker.com. מטרת הפיטורים היא התייעלות החברה לקראת יישומה של תוכנית חלוקת המטה הארצי של החברה לארבעה מרחבי תפעול מחוזיים.

חברת YES אשר שידוריה עלו לאוויר לפני כשנה וכיום מצהירה על 160 אלף מנויים, מעסיקה כיום כ-1,600 עובדים ועוד מאות עובדים באמצעות קבלני משנה. מתחילת פעילותה נאבקת החברה בחברות הכבלים - הן בנושאי תוכן, והן בענייני תשתיות בבתי המנויים, כמו גם בשבירת המונופול שהיה לכבלים עד עתה בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, ובמלחמה על כל מנוי ומנוי. בחודשים הראשונים לפעילותה, נאלצה חברת הלוויין להתמודד עם תדמית בעייתית עקב תלונות רבות, הנוגעות לסרבול השירות הטכני וההמתנה הממושכת להתקנה.

לפני יומיים הודיעה החברה על הוצאתה לפועל של תוכנית חלוקת המטה הארצי שלה לארבעה מרחבי תפעול מחוזיים. המרחב הראשון שיחל לפעול הוא מרחב הצפון שיטפל בלקוחות החברה מחדרה ועד רמת הגולן. השירות, המכירה וההתקנות ייעשו ישירות בשליטה של המרחב, שמרכזו יהיה בנשר, ולא כפי שהיה עד היום, מהמטה הארצי בכפר סבא. מרחב הצפון יורכב מ-250 עובדים. המרחבים הבאים שיוקמו יהיו אזור המרכז (חדרה עד גדרה כולל אזור השפלה), אזור גוש דן ודרום.

ישראל ברמן, ראש מטה החברה אמר היום, "אין בחברה גל פיטורים. החברה נמצאת כל הזמן בתהליך של צמיחה, שיפור והתארגנות, כחלק מתהליך זה מתחלפים לעיתים בעלי תפקידים".

מתוצאותיה הכספיות של חברת ההשקעות פועלים תקשורת שהתפרסמו בסוף חודש מאי, עולה כי YES, המוחזקת בשיעור של 12.5% על ידי פועלים תקשורת , סיימה את הרבעון הראשון של השנה עם הפסד של 182.7 מיליון שקל, בהשוואה להפסד של 220 מיליון שקל ברבעון הרביעי של 2000. פועלים תקשורת מסרו כי ההפסדים הם בהתאם לתוכנית העסקית, והם אמורים להמשיך גם בשנים הקרובות. בשנת 2000 הפסידה החברה 500 מיליון שקל; בסיכום השנה הנוכחית צפויים ההפסדים לגדול ל-700 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully