וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני הכלב ניצל 3 פעמים ומחפש בית חם

26.12.2005 / 14:17

הכלב נמצא נטוש בזמן ההתנתקות ואומץ ע"י עמותת אהב"ה. כעת, לאחר שעבר ניתוח מסובך, הוא זקוק לשבועיים של טיפול ותשומת לב

עמותת אהב"ה (אנשים להצלת בעלי חיים במזרח התיכון) מחפשת אחר בית זמני לכלב רוני, שניצל ממוות כבר 3 פעמים.

רוני נמצא על ידי העמותה במצב קשה כשהוא קשור לכבל קצר ללא אוכל ומים, בגוש קטיף. עוד כ-200 חיות מחמד נאספו שם בזמן ההתנתקות, והועברו לטיפול בפנסיונים של העמותה. הכלבים והחתולים הללו שוהים בפנסיונים מזה חמישה חודשים, ומחכים למשפחות שירצו לאמץ אותם.

רוני הושם בהסגר בפנסיון עם שני כלבים נוספים, בהוראת משרד החקלאות. חבריו מתו באופן מפתיע, ונסיבות המקרה עדיין נמצאות בחקירה. רוני הוכרז כמת יחד איתם. לתדהמתם של מתנדבי אהב"ה, התברר לאחרונה שרוני בעצם חי, ושרד את מות חבריו בהסגר.

השבוע ניצל רוני בפעם השלישית. הוא אושפז במצב אנוש בבית החולים הוטרינרי בכפר הירוק, בשל פגיעה בטחול. במשך שלושה ימים נלחמו הרופאים על חייו, הסירו את הטחול בניתוח וניקזו מגופו שני ליטרים של דם. מצבו של רוני התייצב, והוא צפוי להשתחרר מבית החולים בימים הקרובים.

ועדיין, רוני חולה ופגוע, וזקוק לטיפול צמוד. מתנדבי העמותה, שמטפלים בלמעלה מ-500 כלבים וחתולים, לא יוכלו להעניק לו את תשומת הלב לה הוא זקוק כדי להחלים. העמותה מחפשת משפחה שתרצה לטפל ברוני במשך שבועיים, עד לשיפור במצבו, או אולי אפילו תסכים לאמץ את הכלב, שנחשב רגוע וידידותי לסביבה.

כמו כן, זקוקים בעמותה לתרומות דם של בעלי חיים, כדי להחזיר לבית החולים שלוש מנות דם שניתנו לרוני בעת אשפוזו. אנשים שמעונינים לעזור יכולים לפנות למוקד בטלפון 03-6446888.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully