וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיליון של פלייבוי בכתב ברייל נמכר ב-eBay

25.12.2005 / 16:07

קומיקאי ניו יורקי בשם בראין סק פירסם באתר המסחר ובבלוג שלו כי הוא מוכר את הגיליון, ותהה: איך מסבירים נשים ערומות בברייל?

באתר המסחר האלקטרוני eBay כבר נמכרו כמה מוצרים מוזרים, החל מטוסט שנראה כאילו יש עליו תמונה של מריה הקדושה ועד תמונה של קונסולת משחק שהתחזתה להיות הקונסולה עצמה, ונמכרה במחיר שלה. אליהם הצטרף לאחרונה פריט אמיתי לחלוטין, אבל הזוי לא פחות: גיליון רשמי של המגזין האירוטי "פלייבוי" – בכתב ברייל.

את הגיליון מוכר קומיקאי מניו יורק בשם בראין סק, ובנוסף לאתר המסחר, הוא פרסם את דבר המכירה גם בבלוג הפרטי שלו, בו הוא מאיץ בקוראיו לקנות את המגזין. הגיליון הוא החלק השני מתוך סידרה של ארבעה גיליונות, שהיוו את התרגום לכתב ברייל למהדורת נובמבר 1995. סק לא יודע היכן שאר החלקים בסדרה, אבל מזכיר שהם יחסרו לכם רק אם אתם קוראים ברייל – "ואתם לא, כי אתם קוראים את זה כרגע".

סק עצמו מצא את העותק בקופסא בתוך בניין נטוש, והוכה בעצמו בתדהמה כשהבין מה מצא. הגילוי עורר בו שאלות קשות, כמו "למה הממשלה מדפיסה עותק של פלייבוי בברייל?" או "איך אתה מסביר אישה ערומה לבן-עשרה מאותגר ויזואלית? מה, אתה כותב לו 'אלקה נשענת על הקיר, כשהיא לובשת רק חגורת כלים ותו לא – היא נראית נפלא, תאמין לי'?"

לשאלות האלה אין לו תשובות, אבל עבור מי שתוהה מה אפשר לעשות עם גיליון פלייבוי בכתב ברייל, סק עונה: "זו יכולה להיות מתנה איומה ונוראה לחבר מאותגר-ראייה – אתה לא נותן לעיוור רבע מגיליון פלייבוי בברייל, מלפני עשור. אבל בשבילכם? שימו אותו על השולחן בסלון, כמו שאני עשיתי. להיות בעליו של פלייבוי בברייל זה כמו להיות הבעלים המאושר של קוף כתום זוהר שיודע לקלל בפרסית. זה משיג את תשומת הלב. אנשים מדברים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully