וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימון: לא נחשוף את התיק הרפואי של שרון

19.12.2005 / 8:40

מזכיר הממשלה, שליווה את ראש הממשלה במהלך הלילה ונפגש עימו הבוקר, סיפר כי הוא מרגיש טוב ומצב רוחו מרומם

מזכיר הממשלה, ישראל מימון, סיפר הבוקר לראשונה על רצף האירועים שהוביל לאשפוזו של ראש הממשלה, אריאל שרון, בבית החולים הדסה עין כרם, בעקבות אירוע מוחי קל: "הייתי איתו בפגישה עם שמעון פרס. לאחר הפגישה הספקנו להחליף רשמים, והוא היה בסדר גמור. עזבתי את הלשכה כמו בכל יום, והוא נשאר עם מזכירתו, מרית. היא חשדה שהוא לא מרגיש כל כך טוב. הוא ירד לרכב והחל לנסוע לעבר חוות השקמים, שם הבחינו המאבטחים בבלבול קל בדיבורו והוחלט להסתובב ולחזור לבית החולים".

מימון סיפר, כי לכל אורך הדרך ליוו את שרון המזכירה ועוזרו האישי. הוא עצמו הגיע לבית החולים כעשר דקות לאחר ששרון ופמלייתו הגיעו, וליווה אותו כל הערב.

בראיון לגלי צה"ל אמר מיימון, ששהה הבוקר בחדרו של ראש הממשלה, כי שרון נראה טוב וחש בטוב, "גם לפי ההתרשמות שלי וגם לפי הבדיקות. הוא לא מחובר לשום מכשיר, מסתובב בחדר לבד עם מצברוח מרומם". ראש הממשלה שאל את מיימון במה התקשורת עוסקת הבוקר, והאם התחילה ההצבעה בליכוד. מיימון הוסיף כי "הוא הספיק הבוקר לקבל עדכונים ממזכירו הצבאי. בעצם עברו כל הסימפטומים. אין שום סימן – לא חיצוני ולא פנימי".

מזכיר הממשלה סיפר עוד, כי מאז אתמול בערב נמצאים בסביבת ראש הממשלה שני בניו – עמרי וגלעד, וכלתו ענבל. "אנחנו משתדלים לא להעיק עליו ולא לשאול אותו על אירועי האתמול. יכול להיות שאותם הוא משתף".

בנוגע לטענות כי לשכת ראש הממשלה לא תפקדה אתמול כראוי, כיוון שהשאירה את התקשורת וכך את כל המדינה, ללא פיסות מידע, ענה מיימון כי לצוות היו משימות רבות כמו עדכון השרים, התייעצות עם היועץ המשפטי לממשלה והחלטה לגבי סמכויות רה"מ. "כאשר היה בידינו מידע הוצאנו אותו. לא רצינו להוציא הודעות לא מוסמכות, ולכן זה לקח מעט זמן".

מיימון סיים ואמר כי "ראש הממשלה מעולם לא הסגיר את מצבו הרפואי. אני לא חושב שעכשיו ננהג אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully