וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופוזיציה בסוריה קוראת להפסיק המו"מ

15.12.1999 / 20:44

תגובות חלוקות בארץ על השיחות

קולות אחרים נשמעים הערב בסוריה, נשיא איגוד הסופרים הסורי מבקר את אסאד ואומר כי גם אם ימצא פתרון ויהיה שלום, ימשכו העימותים. "הכובש הציוני ישיג גבולות, מים,ויוקרה על חשבון הסורים שישארו ללא מים וללא נחישות".
גם בישראל תגובות מנוגדות הערב, שר העבודה והרווחה, אלי ישי, אמר כי לעם בישראל המצב המתהווה אינו קל וציין כי הוא מאוכזב מאי לחיצת היד בין א-שארע לברק, "הסורים לא הביאו מסר של פיוס" הוסיף. בתגובה לשאלה האם ש"ס תידרוש תקציבים תמורת תמיכה במשא ומתן, השיב ישי כי "הציבור לא יכול לחשוד בש"ס כי יתמכו במו"מ תמורת מימון התנועה ,והוסיף כי "בטחון מדינת ישראל לא ימכר תמורת מימונה".
יצחק שמיר אמר היום כי הוא מודאג ולדעתו אין צורך בנסיגה בגולן, "מעולם לא חשבתי ששלום יגרום לנו להכנע ולרדת מהגולן, שום נורמליזציה בכלכלה ובתירות לא שווה ירידה מן הגולן" אמר,והוסיף כי "המציאות לא השתנתה, הערבים הם אותם ערבים".
בגולן צפו הערב בשידורים מוושינגטון בדאגה, אך שמחו על כך שהארוע לא היה חם ושלא התקיימה לחיצת היד בין ברק לא-שארע .
"א-שארע נאם נאום רצוף שקרים ורטוריקה" אמרו היום בגולן, בהתיחסם לדבריו על מיעוט מתישבים יהודים שגזל את כפריהם של חצי מליון בני העם הסורי . "אנו מאימינם כי ננצח במאבק הזה וכי לא נצטרך לרדת מכאן לעולם", אמרו היום התושבים.
ואילו יוסי שריד ציין כי הוא אופטימי וזהו אינטרס ישראלי להגיע לשלום, "אני מתנגד לויתור אוטומטי בגולן, יש תנאים מסוימים, כמו מרחב התראה שיגן על ישראל, שרק אם הם יתקיימו אתמוך בנסיגה", אמר. ואילו הנשיא עזר ויצמן אמר בתגובה על הביקורת כי הוא דובר מפלגת העבודה, כי "אין הגדרה מהו תפקידו של הנשיא, וזה כל הכיף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully