וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל שרון במרכז הליכוד: "השאלה היא אם ראש הממשלה יילחץ"

15.12.1999 / 20:05

לימור לבנת: "דוברי הממשלה נזכרים בנתניהו בגעגועים או משהו"

מרכז הליכוד התכנס הערב בתל-אביב, בעקבות תחילתן של שיחות השלום בין ישראל לסוריה. פתיחת המו"מ מהווה תמריץ לחידוש הפעילות בליכוד, למרות שרבים מהפעילים אומרים: אנשי הגולן בחרו בברק, שיישאו במחיר.
בליכוד עוקבים בדריכות אחר הנעשה בוושינגטון. בנאומו בפני המרכז התייחס יו"ר המפלגה אריאל שרון, לעובדה שא-שרע נמנע מללחוץ את ידו של ברק: "השאלה היא לא אם א-שרע ילחץ את היד. השאלה היא אם ראש הממשלה יילחץ". בהמשך נאומו אמר שרון: "ברצוני להדגיש, הוויכוח הוא לא על הצורך בשלום. צריך שלום. אלא על הדרך, המועד והמחיר. השאלה אינה אם לקיים מו"מ. כמי שפיקד ונלחם שנים רבות אני אומר לכם, טוב שמדברים. אבל אסור לגשת לשיחות האלה בדרך של נתינה חד צדדית".
ח"כ לימור לבנת אמרה, כי כל ישראלי צריך להיות מודאג מהנעשה בוושינגטון ומתוצאות השיחות. בתשובה לשאלה, האם הפרסומים כי גם בנימין נתניהו היה מוכן לוויתורים בגולן זורעת מבוכה במרכז, אמרה לבנת: "נתניהו היה רוה"מ ולא הגיע לשום הסכם. הוא ניהל מגעים, אני לא יודעת מה נאמר שם. גם אם נאמרו דברים שנראים לא סבירים מבחינת הליכוד, מה שחשוב הוא שנתניהו לא חתם ולא הלך להסכם כזה. דוברי הממשלה נזכרים בו בגעגועים או משהו. אנחנו מתגייסים למאבק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully