וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנינה רוזנבלום תתמנה לח"כית במקום הנגבי

7.12.2005 / 14:31

לא ידוע אם אשת העסקים תישאר בליכוד או תעבור לקדימה. "עד שלא אקבל פנייה רשמית מריבלין אני לא מגיבה", מסרה לוואלה! חדשות

פנינה רוזנבלום תמונה לחברת כנסת מטעם הליכוד במקומו של השר צחי הנגבי, שהודיע היום על החלטתו להתפטר מהכנסת. "המנדט שייך לליכוד, ואני מחזיר אותו לליכוד", אמר הנגבי במסיבת עיתונאים שכינס, בעקבות פרישתו לתנועתו החדשה של ראש הממשלה, אריאל שרון, "קדימה".

רוזנבלום מסרה למערכת וואלה! חדשות, כי היא ממתינה לפנייה רשמית מיו"ר הכנסת, ראובן ריבלין. "עד שלא אקבל פנייה רשמית, אני לא מגיבה".

ייתכן ומיד לאחר השבעתה תפרוש רוזנבלום מהליכוד, ותצטרף גם היא ל"קדימה", כך דווח בגלי צה"ל. אם תעשה זאת, תעניק למפלגה יחידת מימון מפלגות בסך כמיליון שקלים, ועוד שלוש דקות שידור יומיות בשידורי התעמולה.

רוזנבלום השתתפה בבחירות לכנסת ה-15 לפני כשבע שנים, כשניצבה בראש רשימה עצמאית, אולם לא הצליחה לעבור את אחוז החסימה. לאחר מכן, היא הצטרפה לליכוד ותפסה את המקום ה-39 ברשימת המפלגה לכנסת, והמתינה במשך שלוש שנים וחצי לכך שאחד מחברי הכנסת יפנה את מקומו.

רוזנבלום, ילידת פתח-תקוה בת 50, היא אשת עסקים מצליחה בתחום הקוסמטיקה. בעבר היתה דומגנית צמרת. בשנות השמונים גם ניסתה את כוחה בשירה, והשתתפה בתחרות הזמר קדם-אירווזיון ב-1983 עם השיר "תמיד אשה". רוזנבלום לא תספיק כמעט לפעול בכנסת הנוכחית, שכן ב-21 בדצמבר תפסיק הכנסת את פעילותה השוטפת עקב הקדמת הבחירות לכנסת ה-17.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully