וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל פלאפון לסלקום: אתם בדרך לרדת למקום השלישי

איתמר סיידא

5.12.2005 / 19:44

מנכ"לי חברות הסלולר לא הפסיקו להתנגח אחד בשני בפאנל התקשורת בועידת ישראל לעסקים

הפאנל המבדר ביותר בועידת ישראל לעסקים היה ללא ספק זה שאירח את מנכ"לי חברות הטלקום בישראל. אומנם הנושאים שעל סדר היום היו מאוד חשובים. אך, כאשר מושיבים ביחד מנכ"לים מלאי חוש הומור יוצא פאנל משעשע.

עוד לפני שהעניינים התחממו, מנכ"ל סלקום, עמוס שפירא אמר כי "אף פעם לא האמנתי שהטכנולוגיה היא העיקר. השינוי המהותי ביותר בשוק הסלולר הוא בכך שהשוק, שהיה רגיל לגדול, הפך לשוק רווי. אין כרגע יכולות של הובלה בשוק, אלא יכולות של טיפוח הלקוח. זה השינוי הראשון במעלה. הכי חשוב זה הלקוח, ואת זה צריך להבין".

עמיקם כהן, מנכ"ל פרטנר, אמר כי "הדור השלישי דומה לדור הראשון והשני, גם בהם לא האמינו בתחילה. מדובר בטכנולוגיה שתצדיק את הציפיות שלה".

יעקב פרי השיב ואמר לכהן "השקעתם המון בדור השלישי אבל לציבור קשה להתרגל לטכנולוגיה. הוא לא מבין אותה". כהן ענה לו: "אנחנו עוסקים במחקר מאוד יסודי ומלווים את התהליך מאוד מקרוב. התגובות הן מאוד חיוביות ומשביעות רצון. אני מדבר מתוך עובדות ומספרים".

כהן גם התייחס לעניין הקרינה ואמר כי "נושא הקרינה הוא הדבר הכי ביזרי שטיפלנו בו. אין מה לעשות, כדי שנוכל לדבר בסלולר צריכים אתרי שידור. אנשים לא יודעים אבל עובדתית אם הצרכן ידבר בסלולרי שלו במרחק העולה על 6 מטר מאתר השידור, הקרינה שהמכשיר הסלולרי יפלוט, גדולה יותר מקרינה שאתר השידור יפלוט".

כהן תקף את הפוליטיקאים ואמר "יש המון פוליטיקאים שכאשר הם מוצאים משהו שאפשר לעשות בו הון פוליטי, הם מיד קופצים עליו, גם אם מדובר בלהונות את הציבור".

"עמוס שפירא נלחם את המלחמות של אתמול"

מהשלב הזה העקיצות ההדדיות התחילו להתחמם. מנכ"ל מירס, אברשה בורשטיין אמר "מירס גודלת כחברה זריזה. אנחנו מזהים צורך אצל הלקוחות ומיד יוצאים בשירות שעונה לצרכים שלהם. לדוגמא לחרדים הייתה בעיה עם הדור השלישי בסלולר ומיד הוצאנו את הטלפון הסלולרי הכשר, האמיתי הראשון. כולם אחר כך חיקו אותנו".

כהן לא התאפק והשיב: "בגלל שהוא כל כך אמיתי פרצו את החסימות שלו מאוד מהר". שפירא הוסיף: "אין לכם קליטה בבני ברק. לא בשבת ולא בסוף השבוע".

שפירא התייחס לנושא "אזעקת השירות" שהותקנה במשרדו. "אני מאמין שלארגון יש פסיכולוגיה ולא מחשבים מנהלים אותו. החלטנו שבכל פעם שהתור עובר מעל רמה מסוימת במרכז שירות הלקחות שלנו, נדלקת נורת אזהרה במשרדי ואחר כך יש אזעקה. אנחנו לא משטרה. המטרה היא להביא את הלקוח לחדר הישיבות ולהביא את כל נושא השירות למודעות בחברה".

מנכ"ל פרטנר השיב בציניות: "יש לבית שלי ירידת ערך בשל כל האזעקות מהבניין שלכם". מנכ"ל פלאפון שרון אמר "עמוס דיבר על האזעקות, אבל להערכתי הוא קצת נלחם את המלחמה של אתמול. כולנו כבר נלחמנו בשירות".

שפירא: "אני לא מתבייש במלחמות שלי, אתה יכול להסתכל קדימה אל האופק. אני מסתכל על המלחמה של היום ואתמול. אני עם הרגליים על הקרקע".

כהן השיב: "אתה באמת צריך לעשות את זה"

בסיום הפאנל מנכ"לי חברות הסלולר שוב התנגחו:

שפירא: ה-imode היה מהלך נכון ואנחנו נמשיך ונדחוף אותו. הבעיה היא שאנחנו מספקים מוצרים מורכבים מידי מבחינת הלקוח".

כהן: "סלקום יכולה להישאר עם ה-imode שלה, עם כל מיני סינים שקופצים לנו על המסך. זה לא יתרום לכם שום דבר".

שפירא: "גם בעוד שבע שנים פלאפון תהיה באותו מקום - במקום השלישי".

שרון: "אתה בדרך הנכונה להחליף אותי. תודה לך, עמוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully