וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושיק תאומים: אי אפשר לעשות כסף מכדורגל

איתמר סיידא

5.12.2005 / 17:37

יו"ר מכבי ת"א: יכולתי לעשות לביתי הרבה יותר אם לא הייתי נמצא במכבי. גאידמק: מבחינתי השקעה בכדורגל זה כמו לעשות צדקה

אי אפשר לעשות כסף מספורט. כך עולה מפאנל בנושא כסף וספורט אשר נערך בועידת ישראל לעסקים.

מושיק תאומים, בעליה של הפועל ת"א בכדורגל אמר כי "במשך קרוב ל-9 שנות פעילות שלי בהפועל תל אביב, השקענו קרוב ל-100 מיליון שקל שהם הרבה מעל ההכנסות". תאומים הוסיף כי הוא בא לכדורגל מאהבה ו"אני מניח שלא ניתן יהיה אי פעם להרוויח כסף בישראל מבעלות על קבוצת כדורגל".

יו"ר מכבי ת"א, שמעון מזרחי הצטרף אליו ואמר כי "ב-36 השנים האחרונות שאני מכהן בתפקיד, יכולתי לעשות הרבה יותר לביתי אילו לא כיהנתי בתפקידי". לדברי מזרחי "האבסורד הגדול הוא שאם אתה מגיע לפיינל פור ומקבל גביע אתה צריך לתת חלק נכבד מההכנסות שלך כבונוס לשחקנים". לוני הרציקוביץ', הבעלים של מכבי ת"א בכדורגל הוסיף: "אנשים לא נמצאים כאן כדי להרוויח כסף. הפעילות שלנו באה מהלב".

האדם המסקרן ביותר שהיה בפאנל הוא ארקדי גאידמק, נשיא בית"ר ירושלים שאמר על השקעתו כי "כסף זה חשוב, אבל מבחינתי השקעה בכדורגל זה כמו לעשות צדקה, ואתה לא חושב על כסף כשאתה עושה צדקה".

בכל הנוגע לחקירה נגדו אמר גאידמק "אם אתה רוצה לדבר על משטרה, קודם תשאל אותי מה עשיתי לא בסדר. אני לא מתבייש להגיד, ואל תשאל האם יש קשר בין החקירה המשטרתית לכניסה שלי לכדורגל". מזרחי אמר לגבי גאידמק כי "כל מי שבא להשקיע בספורט בידיים נקיות ובתום לב זה מצויין".

תאומים הוסיף כי "אסור שמה שקורה בכדורסל יקרה בכדורגל. בכדורסל מכבי מעוותת את התחרות. אני מקווה שיכנסו עוד משקיעים זרים ולא יווצר מצב בו יהיו מספר מאוד מצומצם של קבוצות".

לשאלה האם לא הגיע הזמן להנפיק בבורסה אמר מזרחי כי "אג"ח זו בעיה להנפיק מכיוון שצריך גם להחזיר אותם ולגבי הנפקת מניות, בארץ זה עדיין לא כל כך אפשרי בכל מה שקשור לספורט". תאומים שניסה להנפיק את קבוצתו אמר כי "חשנו בעבר שיש סיכוי אך ישראל קטנה מידי כדי לעשות את הצעד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully