וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן עופר: "תם עידן הנפט הזול"

איתמר סיידא

4.12.2005 / 14:41

דודי ויסמן: הידע שצברנו בחו"ל הוא זה שמחזק את מעמדנו בארץ. תקרית אלימה בין אנשי "בולדוזר" מערוץ 2 ליו"ר החברה לישראל

יו"ר החברה לישראל, עידן עופר אמר בועידת ישראל לעסקים כי "עידן הנפט הזול נגמר, אני לא רואה מצב שמחיר הנפט יחזור לרמות 20-30 דולר. בתוך 15-20 השנה הקרובות נגיע לצריכה של 100 מיליון חביות נפט בעולם כולו".

לדבריו "קיים היום בשוק מגוון רחב של שיטות להפקת אנרגיה ממקורות חלופיים, ואנחנו מתחילים לראות את חברות הדלק הגדולות משקיעות בביו-פיולס. בי.פי, למשל, הודיעה כי תשקיע בשנים הקרובות 8 מיליארד דולר באנרגיה חלופית".

נשיא קבוצת דור-אלון אמר כי "משק האנרגיה בארץ נמצא בתהליך של מהפכה ושינוי. יש לנו את הגז הטבעי שהחל להיות מסופק לחברת חשמל, בתי הזיקוק ובעתיד גם למפעלים אחרים".

ויסמן גם התייחס למיזוג של קבוצתו עם סונול - מיזוג שלא אושר על ידי הממונה על ההגבלים: "מיזוג דור-אלון וסונול אינו האחרון, אני רואה גם את דלק וגם את פז מתמזגים עם חברות נוספות. על מנת לחזק אותנו בארץ עלינו לצאת גם לחו"ל ואנחנו היינו הראשונים שהצליחו לעשות זאת בצורה טובה עם רכישת בתי זיקוק בחו"ל וגם בחנויות נוחות. הידע שצברנו בחו"ל, הכוח הכלכלי הוא זה שמחזק את מעמדנו בארץ. היציאה לחו"ל הכרחית לכל חברה שרוצה להתפתח והיא גם מחזקת את הכלכלה בארץ".

בסיום הפאנל, צוות מהתוכנית "בולדוזר" של ערוץ 2 ניסה לראיין את עידן עופר אך נתקל בסירוב. בשלב זה העניינים התחממו לתגרה ואנשי האבטחה הפרידו בין הצדדים והרחיקו את צוות ערוץ 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully