וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאז שהגעתי לישראל ראיתי עשרות פרסומות והכל זבל"

איילה צורף

4.12.2005 / 13:13

מנכ"ל סאצ'י & סאצ'י, קווין רוברטס גער בפרסומאים על כך שאינם מחברים את הצרכנים אל המותג באופן רגשי


"מאז שהגעתי לארץ, ראיתי עשרות פרסומות. אני רוצה להגיד לכם משהו אחד - הכל זבל. לא ראיתי כאן אפילו פרסומת אחת טובה. פשוט איום ונורא. פרסומות מרעישות, מרגיזות, מעצבנות. אין רעיונות טובים. אף פרסומת לא מצליחה לייצר חיבור רגשי בין החברות והמוצרים, ובין הצרכנים" - כך, בדרכו העדינה, ניסה מנכ"ל סכנות הפרסום הבינלאומית סאצ'י & סאצ'י - קווין רוברטס, להסביר את האופן בו הוא רואה את הפרסומות כיום. הוא אמר את הדברים בוועידת ישראל לעסקים.

סאצ'י & סאצ'י היא אחת מסוכנויות הפרסום הגדולות בעולם. הנציגות המקומית שלה היא משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

רוברטס עשה שימוש במילים חדות אלו כדי להעביר מסר - "אם אתם הפרסומאים ואנשי השיווק לא תתאמצו למצוא רעיון טוב, שיחבר את הצרכנים שלכם אל המותג באופן רגשי, אתם תפסידו במערכה". לדבריו, "בכל הפרסומות למכוניות רואים את הרכב נוסע בדרכים אינסופיות. כולם מציגים ביצועים, אבל הכל משמעמם. אין שום דבר חדש, מסעיר, פשוט שיעמום ובזבוז כסף", הוא אומר.

"אנחנו, כצרכנים, חשופים ליותר מ-5,000 מסרים פרסומיים ביום. למה שנתייחס לאחד יותר ברצינות מאשר לשני? רק אם יהיה מסר שיצליח למשוך את תשומת ליבנו ויגיע לרגשות שלנו. לצרכנם נמאס מפרסומות מיותרות ומשעממות. הדבר היחיד שיעבוד כעת, זה גירוי הצרכנים בדרכים חכמות, ברעיונות טובים. לא שום דבר אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully