וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של האנס הסדרתי התפטר מתפקידו

16.12.1999 / 11:00

בדיקת הדי.אן.איי הוכיחה כי סלע הוא האנס הסדרתי

תוצאות בדיקת הדי.אן. איי שנערכה לסלע תואמות את המימצאים הביולגים מזירות האונס. לדברי המשטרה בחלק מהזירות לא נמצאו מספיק חומרים לבדיקה. בעקבות בדיקת הד.אן.איי הודיעה המשטרה כי בכוונתה להקים מאגר די.אן.איי של עברייני מין. לדבריהם מאגר כזה יקל בעתיד את תפיסת של עבריני מין.
סלע, נהג הובלות בן 28 מתל אביב ממשיך להכחיש את הטענות נגדו. בחקירתו סיפר סלע כי לפני חצי שנה נפרד מחברתו, דבר שהשפיע מאד על מצב רוחו והתנהגותו. המשטרה טוענת כי בדירתו של סלע ישנן קלטות וידאו המתעדות חלק גדול ממעשיו. סלע, שכבר הורשע בעבירות של תקיפה מינית, נכלא ושוחרר, נתפס שלשום בשכונת הדר יוסף בעיר לאחר שניסה לתקוף מינית שתי נערות. אחד הבלשים שעצרו את סלע, ארנון גוטמן, סיפר אתמול. בעקבות בדיקת הד
"הוא ראה אותנו לפני שאנחנו ראינו אותו למרות שהיינו במכונית אזרחית". הבלשים ניהלו אחרי סלע מרדף שבסופו עצרו אותו. בכיס המעיל שלו נמצאה רשימת כתובות ארוכה במרכז הארץ. לא ברור עדין באיזה כתובות מדובר. סמוך למקום בו נעצר נמצא האופנוע של סלע, אופנוע שטח, 600 סמ"ק. סלע כאמור מכחיש את הטענות ואינו משתף פעולה עם החוקרים. אימו, שבביתה נמצאו ראיות נגד סלע, סיפרה אתמול לחוקרים כי בצעירותו הוא היה קרובן להתעללות מינית.

לדברי אהרונישקי, מיוחסים לאנס הסדרתי כ-24 מעשי תקיפה מינית, אונס ונסיונות אונס, החל משנת 1994. בכ-9 מזירות הפשע נלקחו ממצאי די.אן.אי שמתאימים לנתוני הדי.אן.אי של סלע. סלע אינו משתף פעולה עם חוקריו. מעצרו הוארך בשבוע.
אהרונישקי ציין כי עשרות חוקרים היו מעורבים בפענוח מקרי האונס, ולראשונה השתמשה המשטרה באמצעים חדשניים לתפיסת האנס, כפתיחת אתר אינטרנט והפצה מסיבית של קלסתרוני האנס.
מפקד המעבדה לזיהוי פלילי במשטרה, תנ"צ יוסי אלמוג, אמר כי אם היה בידי המשטרה בסיס נתונים של די.אן.אי, ייתכן והייתה מצליחה לפענח את המקרים בשלב מוקדם יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully