וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדחה ערעורו של שוטר שפצע קשה עובד זר

28.11.2005 / 12:56

העליון דחה ערעורו של טל דינר, שהיכה עובד מסין, ונידון ל-15 חודשי מאסר. ביהמ"ש אישר את קביעת המחוזי, לפיה השוטר שיקר

בית המשפט העליון דחה היום את ערעורו של טל דינר, שוטר במשטרת ההגירה, שפצע קשה עובד זר מסין. דינר הורשע בבית המשפט המחוזי בתל אביב בעבירה של גרימת חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, ונגזרו עליו 15 חודשי מאסר בפועל וכן פיצוי של 10,000 שקלים שישלם לעובד. בית המשפט העליון אישר את קביעת המחוזי, לפיה השוטר שיקר במהלך חקירותיו ובעדותו במשטרה.

בגלי צה"ל דווח, כי האירוע החל כשדינר הגיע לדירה בתל אביב, בה שהו מספר עובדים זרים מסין, על מנת לעוצרם. במקום החל להתפתח ויכוח, לאחר שהשוטר חטף את דרכונו של אחד העובדים וסירב להחזירו. כשהעובד פנה לקבל את דרכונו, שלף השוטר סכין מחגורתו, דקר את העובד ועזב אותו כשהסכין נעוצה בבטנו. האיש פונה לבית החולים במצב קשה, שם הוא נזקק לניתוח דחוף, במהלכו גם נכרת כיס המרה שלו.

דינר ערער על ההחלטה לבית המשפט העליון וביקש לזכותו, בטענה שפעל מתוך הגנה עצמית. שלושת שופטי בית המשפט העליון דחו היום את טענותיו, ופסקו, כי "מדובר בשוטר בתפקיד הגורם נזק גופני רציני לאדם תמים. האינטרס הציבורי ושיקולי ההרתעה חיוניים מאוד בתיקים מהסוג הזה. העונש אינו חמור כלל, ועיקר נוכח הנסיבות בהן מדובר על שוטר המופקד על שלום הציבור ואכיפת החוק, אשר עבר על החוק ומסכן את הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully