וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופז נשאר בליכוד ומתמודד על ראשותו

21.11.2005 / 19:01

שר הביטחון: הליכוד זקוק למנהיג מדיני, ביטחוני וחברתי - יש בי את המרכיבים הללו. 14 ח"כים מהליכוד הצטרפו למפלגה של שרון

שר הביטחון, שאול מופז, הודיע הערב, לאחר התלבטויות, כי הוא נשאר בליכוד ומתמודד על ראשות התנועה. לדבריו, הליכוד זקוק ל"מנהיג שיש בו את היכולת המדינית, הביטחונית והרגישות החברתית. יש בי את שלושת המרכיבים הללו".

14 ח"כים מהליכוד חברו למפלגה החדשה של ראש הממשלה, אריאל שרון. הסיעת כוללת עתה שליש מחברי הליכוד - מה שיעניק לה מעמד של "סיעה מתפלגת", ויאפשר לה ליהנות מחלק מתקציב מימון המפלגות של הליכוד.

בצהריים כינס שרון לראשונה את מפלגתו החדשה, בלשכתו שבכנסת. שם המפלגה הזמני הוא "אחריות לאומית", אך נשקל שם נוסף: "קדימה". הערב הודיעו השר מאיר שטרית וסגן השר יעקב אדרי על הצטרפותם לשרון. מוקדם יותר נערכה הפגישה הראשונה של המפלגה, בהשתתפות ציפי לבני, אהוד אולמרט, גדעון עזרא, אברהם הירשזון, עמרי שרון, מרינה סולודקין, רוני בר-און, רוחמה אברהם, אלי אפללו וזאב בוים. גם ח"כ ומגלי והבה, ששוהה כעת בחו"ל, צפוי להצטרף לשרון.

יו"ר מזכירות הליכוד, השר ישראל כץ, הנחה להוציא מכתבי הרחקה לכל חברי התנועה, התומכים ופועלים במסגרת תנועה אחרת שאינה הליכוד. בקול ישראל דווח, כי בכך נסללה הדרך לסילוקם מהתנועה של תומכיו של ראש הממשלה, אריאל שרון, שהודיע אתמול על פרישתו. בצהריים שיגר שרון מכתב רשמי ליו"ר הזמני של הליכוד, צחי הנגבי, בו הודיע רשמית על פרישתו מהליכוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully