וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביפן לקחו קשה את רצח הצנון

רחביה ברמן

17.11.2005 / 16:37

צנון ששרד נגד כל הסיכויים נערף, הקמפיין נגד העישון משנה את התיאטרון והכנסייה האנגליקנית חוזה גמר לנבחרת. השבוע בעולם

מצבה של חולת סוכרת הודית, ששהתה בבית חולים לצורך ניתוח לטיפול בזיהום, הורע לאין שיעור, לאחר שנמלים תקפו את עינה של האישה וכרסמו אותה. האישה צרחה לעזרה במהלך ההתקפה, אולם האחיות אמרו לה שזה טבעי לחוש כאב לאחר הניתוח שעברה. למחרת, כשבני משפחתה של החולה באו לבקרה, הם ראו חור שורץ נמלים כשהרימו את התחבושת מעל עינה. "אין זה נדיר שנמלים יתקפו חולי סכרת", אמר מפקח בית החולים סמבהונת' בכלכותא. בתי החולים הממשלתיים של הודו שורצים עכברושים, חתולים וכלבים תועים.

מותה של סיגריה

שינוי בנורמות יכול להביא לשינוי ביצירות אמנות. כך למד שחקן תיאטרון איטלקי, שנאלץ להיפטר מאחד האביזרים שלו עקב מחאות הקהל. הדבר אירע במהלך ההצגה "מראה מעל הגשר" מאת ארתור מילר. השחקן, שגילם את הדמות הראשית במחזה, עמד עם סיגריה דלוקה על הבמה, כשלפתע נשמעה צעקה מאחת הצופות: "כבה את הסיגריה!". לאחר הפסקה בת 15 דקות חודשה ההצגה, אחרי שהותאמה לעידן החופשי מעשן. "דבר כזה לא קרה לי ב-300 הצגות", אמר השחקן, סבסטיאנו לו מונאקו, ליומון האיטלקי "קוריירה דלה סרה".

הצנון לא משעמם. הצנון גיבור!

לא משעמם ביפן, למרות ששיחת היום שם היא בנושא צנון. צנון לבן ענק מזן דאיקון כבש לפני מספר חודשים את לב התושבים בעיירה אלוי, לאחר שהבקיע את מעטה האספלט לצד הכביש וליבלב למרות התנאים הקשים. השבוע נחרדו התושבים – במקרים מסוימים, עד דמעות - לגלות שיד אלמונית כרתה את ראש השורש העיקש, שזכה לכינוי "צנון אמיץ".

"ניסיון הרצח" של הצנון כיכב במהדורות הטלוויזיה, לחר שחציו העליון של הירק נמצא סמוך למקום שבו גדל. רשויות העיירה הודיעו שהצנון הכרות הוצב במים בבית העירייה בתקווה שהוא ינבט מחדש. דובר העירייה, שנשאל מדוע אנשים רבים כל-כך התאהבו בצמח שמהווה חלק בלתי נפרד מהתפריט היפני, השיב ש"אנשים שמאוכזבים מהזמנים הקשים שאבו נחמה מעיקשותו ורצונו העז לחיות".

לפחות לא ננשכו אוזניים

מייק טייסון לא מצליח להימנע מצרות. אלוף האיגרוף לשעבר בסך הכל רצה לאכול ארוחת ערב באירוע של חובבי איגרוף שהתקיים לכבוד ביקורו באנגליה, אבל נאלץ לעזוב כשחלק מהנוכחים התעקשו לתרגל את מיומנותם במהלומות דווקא באירוע החגיגי. טייסון ושאר הדוברים המתוכננים עזבו את האירוע ברגע שהחלה הקטטה, שכללה את ריסוקו של בקבוק שמפניה על ראשו של אחד הסועדים. המשטרה הגיעה למקום לאחר שכבר הסתיימה הקטטה, ולא ביצעה כל מעצרים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

עזובת'ך תפילות, יש כדורגל

ולסיום, עדיין בעולם הספורט, בכירי הכנסייה האנגליקנית כנראה קיבלו טיפ לוהט מלמעלה בנוגע לסיכויים של נבחרת אנגליה במונדיאל הקרוב, שייערך בקיץ הקרוב בגרמניה. בכירי הכנסייה דרשו לוודא שאוניברסיטת יורק, שם ייערך הסינוד הכללי של הכנסייה, תספק לאנשי הדת הנכבדים "תנאי צפייה הולמים", למקרה שאנגליה תעפיל לגמר גביע העולם – החל במהלך הכנס. רשם הסינוד, הכומר דייויד וויליאמס, אף ציין באופטימיות ש"יש תקדים תנ"כי לכך שתקופה של נדודים במדבר תסתיים בתום ארבעים שנה". נבחרת אנגליה זכתה בגביע העולמי בפעם הראשונה והיחידה בתולדותיה בקיץ 1966. רמז רמז?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully