וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ ושרון ידונו על הקדמת הבחירות

10.11.2005 / 14:42

יו"ר העבודה החדש יפעל לגבש רוב בכנסת להקדמת הבחירות. פרס, בתגובה להפסד: עברתי לילה בלי שינה, אך אחרי כל לילה יש בוקר חדש

יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ עמיר פרץ, אמר בצהריים לראש הממשלה, אריאל שרון, שיש להגיע להסכמה על תאריך לבחירות. לדבריו, אם לא תושג הסכמה, יפעל לגבש רוב בכנסת להקדמת הבחירות. שרון התקשר לפרץ לברכו על ניצחונו בפריימריס לראשות העבודה, והשניים קבעו להיפגש ביום ראשון. בנאום הניצחון הבוקר בבית מפלגת העבודה בתל אביב אמר פרץ כי יפעל לפרישת העבודה מהממשלה ויוביל אותה לניצחון על הליכוד בבחירות הבאות. "הבוקר הזה מפציעות להן תקוות חדשות", הבטיח וקרא לחברי העבודה להתלכד סביבו.

בתגובה ראשונה לניצחונו של פרץ, אמר שמעון פרס כי להערכתו "הבחירות בישראל יוקדמו לתחילת 2006, מבחינתי אעבור את השנה ללא בחירות אלא בבניית שלום וכלכלה". בכנס ראש הממשלה לייצוא בתל אביב סירב פרס להתייחס לשאלות בנוגע לבחירות בעבודה ואמר רק "אני אחרי לילה ללא שינה, אבל אחרי כל לילה יש בוקר חדש".

פרץ אמר בצהריים כי כל שרי העבודה - פרט לשר אחד - בירכו אותו על ניצחונו. השרים חיים רמון, מתן וילנאי, בנימין בן אליעזר, אופיר פינס ויצחק הרצוג קראו להתלכד מאחורי פרץ והבטיחו לסייע לו.

פרץ הבטיח שימשיך את דרכו של ראש הממשלה, יצחק רבין, שנרצח. פרץ, שעלה בצהריים לקבר רבין בהר הרצל בירושלים, אמר: "הייתי בלילה הנורא הזה בו איבדנו את יצחק ברצח שזיעזע את ישראל ורצה לקטוע את חייו ואת דרכו. באתי להישבע לרבין מחדש שאני מתכוון לעשות הכל להמשיך, הכל כדי שאותו רוצח ידע שהוא לא הצליח לרצוח את השלום, ושאנחנו לא נרפה עד שיהיה הסכם קבע שיבטיח את עתיד ילדינו ושייתן לנו תקווה מחודשת לאזור בו מקיימים חיים משותפים ולא אזור שתובע דמים מעת לעת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully