וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגי עמיר עשוי להשתחרר מהכלא בינואר

נצחיה יעקב

10.11.2005 / 7:05

אחיו של רוצח רבין, המרצה עונש של 12 שנה, עשוי לעמוד בתחילת ינואר בפני ועדת שליש שתקבע אם ישתחרר בגין התנהגות טובה

בעוד כחודש וחצי עשוי להשתחרר אחד המעורבים המרכזיים ברציחתו של ראש הממשלה, יצחק רבין ז"ל. חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה, יגאל עמיר, עשוי לעמוד בתחילת ינואר בפני ועדת שליש שתקבע אם ישתחרר מהמאסר בגין התנהגות טובה. עמיר מרצה עונש של 12 שנה בגין קשירת קשר לרצח ראש הממשלה, קשירת קשר לפגיעה בערבים, ייצור, נשיאה ואחזקה של נשק.

גאולה עמיר, אמו של חגי, אמרה כי אם הוועדה תחליט לנכות לבנה שליש ממאסרו, הוא אמור לצאת לחופשי באופן מיידי. "אני מתפללת שיהיה נס ויפחיתו לו שליש", אמרה אתמול. "למרות שעושים הכל כדי לפגוע לו בשליש ואני לא מוכנה שהוא ייפול לזה. לחגי שלי נשארו עוד חמש שנים וההתנהגות שלו מצוינת. בטוח היו נותנים לו שחרור אם זה היה תלוי רק בו ובהתנהגות שלו. מצד שני, גם דרור עדני לא קיבל ניכוי למרות שהכל היה בסדר אתו. בוועדה מצפים שיתחרט ולא משנה שהוא לא עשה כלום".

עופר לפלר, דובר שרות בתי הסוהר: "בינואר 2006 תעבור תקופה של שני השלישים המינהליים של חגי עמיר, אם כי הוא עדיין לא הגיש בקשה לעלות לוועדת השחרור. לאחרונה נפתח לו תיק על כך שהוא אמר לסוהר 'אני יכול בשיחת טלפון אחת לפוצץ את ראש הממשלה'. בכל מקרה, רק הוועדה תקבע אם ישוחרר או לא, ושם יושב שופט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully