וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוצאות סותרות במדגמים במפלגת העבודה

9.11.2005 / 22:15

על פי קול ישראל פרץ מוביל ב-3 אחוזים. בגלי צה"ל דווח כי פרס קיבל 52% מהקולות. תוצאות לא רשמיות: פרץ קיבל 35 אחוזים מקולות התנועה הקיבוצית

תוצאות לא רשמיות מהבחירות לראשות מפלגת העבודה החלו לזרום למטה המפלגה. על פי התוצאות, עמיר פרץ קיבל 35 אחוזים מכלל קולות המצביעים של התנועה הקיבוצית.

בגלי צה"ל דווח כי פרץ ניצח בערים באר שבע, הוד השרון, חדרה, נצרת עילית, לוד, מודיעין ונתניה. שמעון פרס ניצח בגבעת שמואל, רעננה, כפר סבא, רמת אפעל ורמת השרון.

במטה פרץ טוענים, כי לאחר ספירת הקולות ב-30% מהקלפיות, פרץ מוביל בשישה אחוזים מהקולות.

קודם לכן, התפרסמו הסקרים של שתי תחנות הרדיו, שהציגו תוצאות הפוכות. על פי הסקר של קול ישראל, שנערך על ידי מכון מאגר מוחות בקרב מתפקדי העבודה שלאו דווקא הצביעו, ניצח עמיר פרץ, שזכה ב-46 אחוזים מהקולות, שמעון פרס קיבל רק 41% ובנימין בן אליעזר זכה ב-13%.

לעומת זאת, על פי המדגם שנערך עבור גלי צה"ל על ידי מכון סמית, זכה שמעון פרס בניצחון סוחף בבחירות, עם 52%, לעומת 38% לפרץ ו-10% לבן אליעזר.

בפריימריס הצביעו יותר מ-60% מקרב 100,474 מתפקדי המפלגה, ובמטה פרס, שהוביל בסקרים ערב הבחירות בביטחה, הביעו היום דאגה משיעורי ההצבעה הנמוכים. עקב אחוזי ההצבעה הנמוכים, אף דחתה ועדת הבחירות של המפלגה את שעת סגירת הקלפיות מ-20:00 ל-20:30, כדי לאפשר למצביעים נוספים להגיע. מטותיהם של בן אליעזר, פרס ופרץ הסכימו על הדחייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully