וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטלה הופעה של אסף אמדורסקי בכנס מתגייסים, מכיוון שלא שירת בצבא

28.6.2001 / 15:27

תא"ל אלעזר שטרן יכול לחייך בסיפוק: עיריית רעננה ביטלה הופעה של אסף אמדורסקי בכנס מתגייסים, בגלל שלא שירת בצבא ולכן לא מתאים לאופי האירוע

עיריית רעננה ביטלה הופעה של אסף אמדורסקי בכנס מתגייסים בעיר, מכיוון שהזמר לא שירת בצה"ל, כך מדווח היום (חמישי) "ידיעות אחרונות".

במכתב שנשלח להמון ווליום, המשרד שמטפל בהופעותיו של אמדורסקי, כותבת טילי קולין, סמנכ"ל המחלקה למשאבי אנוש בעיריית רעננה, שהעירייה החליטה לבטל את ההופעה, שאמורה להתקיים בשבוע הבא, "בעקבות תלונות מצד חברי המועצה, תקשורת מקומית, מתגייסים ותושבי העיר". אמדורסקי ונציגיו, שקיבלו בתדהמה את הודעת הביטול, מתכוונים לדרוש פיצוי כספי על ביטול ההופעה בהתרעה קצרה כל כך וגם שוקלים לפנות לערכאות משפטיות.

אמדורסקי, טענו מקורביו של הזמר, הופיע בהתנדבות בצבא פעמים רבות כתקליטן וכזמר. הם משוכנעים שביטול ההופעה בא בעקבות מאבקו של קצין חינוך ראשי תא"ל אלעזר שטרן בזמרים שלא שירתו בצבא או שלא עושים שירות מילואים, מאבק שכיכב בכותרות בשבוע שעבר עם קריאתו של שטרן להחרים הופעה של אייל גולן באירוע של משרד הביטחון בטענה שהזמר לא עושה מילואים.
נציגיו של גולן שלחו מכתב זועם לשר הביטחון, ובסופו של דבר הופיע הזמר לא לפני שהוסדרה חזרתו לשירות מילואים.

דוברת עיריית רעננה אמרה ל"ידיעות" שלאחר שהובא לידיעת אנשיי העירייה שאמדורסקי לא שירת בצבא הוחלט ש"הופעתו לא מתאימה לאופי האירוע, בפני 1,000 בני נוער במסיבת גיוס" ולכן הוחלט לבטלה. אמדורסקי, כזמרים אחרים שלא שירתו בצבא, הוסיפה הדוברת, ימשיכו להופיע ברעננה, רק לא באירועים כמו מסיבות גיוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully