וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער פלסטיני נתפס בגדה עם פצצת מרגמה

20.10.2005 / 11:39

הנער, בן 15, סיפר שהתבקש ע"י פעילים משכם להעביר את הפצצה וסכינים במחסום חווארה. אש נפתחה לעבר כוח צה"ל בגבול הרצועה

נער פלסטיני בן 15 נעצר הבוקר במחסום חווארה מדרום לשכם, לאחר שבכליו נמצאה פצצת מרגמה בקוטר 52 מילימטרים ושני סכינים. הנער נעצר, לאחר שעורר את חשדם של החיילים במחסום.

לדברי הנער, פעילים משכם ביקשו ממנו להעביר את הנשק דרך המחסום לפעילים שימתינו לו בצדו השני. בגלי צה"ל דווח, כי מדובר בפצצת מרגמה מתוצרת צה"ל, ולא בפצצה מתוצרת עצמית פלסטינית וכי מדובר בפעם ראשונה שפצצה מסוג זה מתגלה במחסום צה"ל בגדה.

נשות מחסום ווטש שהיו במחסום חווארה בזמן שנעצר הנער, מוסרות כי מדובר בנער אשר הגיע למחסום כשברשותו תיק גדול מלא בדגלי פלסטין, כובעים וחומרים כתובים. לדבריהן, החיילים מצאו שתי סכינים מפורקות בתיק וחפץ שנראה כמו זיקוק דינור. החיילים אמרו לנשים, כי הנער ישוחרר מיד ואמרו לו לזרוק בשדה ליד המחסום את החפץ החשוד.

בתוך כך יריות נורו הבוקר לעבר כוח צה"ל על גדר המערכת בגבול רצועת עזה. בגלי צה"ל דווח, כי לא היו נפגעים.

הלילה עצר צה"ל עשרה פלסטינים מבוקשים ברחבי יהודה ושומרון. בקול ישראל דווח, כי שישה פעילי חמאס נעצרו בחברון, ומבוקש אחר נעצר בראס כרכר, צפונית מערבית לרמאללה.

שתי מבוקשות נעצרו בג'נין ובמהלך הפעילות שם נפתחה אש לעבר כוח צה"ל, איש לא נפגע ולא נגרם כל נזק. נער פלסטיני בן 14 נעצר בכיפר נואמה כשברשותו 14 כדורי אקדח ושני כדורי רובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully