וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גור צלליכין עוזב את ערוץ 10

רותם גרוסמן

15.10.2005 / 22:13

על פי מקורות בחברת החדשות, הכתב המדיני פוטר על ידי אבי ברזילי. צלליכין: "זו הייתה התנתקות מתואמת"

גור צלליכין עוזב את חברת החדשות של ערוץ 10. מקורות בערוץ אומרים כי הוא פוטר על ידי מנכ"ל חברת החדשות, אבי ברזילי.

צלליכין, 26, הצטרף לחברת החדשות לאחר תקופה קצרה בה שימש כיועץ תקשורת בלשכת ראש הממשלה. בחברת החדשות הוא הופקד על הדסק המדיני, וסיקר את מי שהעסיק אותו זמן קצר לפני כן. לפני הצטרפותו ללשכת רוה"מ פוטר צלל יכין מערוץ 1, שם שימש ככתב צבאי. טרם לכן הוא שימש באותו תפקיד בגלי צה"ל, בעת שירותו הסדיר.

צלליכין אמר הערב לוואלה! ברנז'ה כי המהלך היה בבחינת "התנתקות מתואמת".

מכתב הפרידה

היום שלח צלליכין מכתב לעובדי חברת החדשות של 10, להלן נוסחו:

"שלום לכולם.
ביני ובין עצמי תהיתי מתי תגיע השעה שבה אצטרף למסורת המפוארת שקמה לנו בחברה – מסורת מכתבי הפרידה... ובכן, השעה הגיעה. ביושר אומר: מזה תקופה ארוכה שיש לי התלבטויות לגבי המשך הדרך המקצועית. האם כאן, האם בעיתונות בכלל, ובאיזה נתיב אני רוצה ללכת הלאה? בודדים מכם גם היו שותפים ללבטים האלה, מי רק בחטף ומי בשיחה מלב אל לב. החלטות כאלה תמיד אינן קלות, והפרק הזה מסתיים.

אמנע מדביקות יתר, אבל בכל זאת: חדשות 10 היא בית יוצר, מטורף, אינטנסיבי, מרתק, מתיש, מקסים, מעצבן ונפלא בעת ובעונה אחת. אני מאחל הצלחה מלאה למי שיקבל את המקל וימשיך קדימה במרוץ החדשות.

זאת חובה נעימה לומר תודה כנה וגדולה לכל האנשים שעבדתי איתם: צוותי הצילום הנמרצים, עורכי הווידאו המעולים, מחלקת הגרפיקה המשובחת, אנשי הריכוז, עורכי המשנה והמהדורות, המפיקים והמפיקות, צוות הרדיו, צוות דסק החוץ והדסק לענייני ערבים, צוות האולפן המרכזי ותוכנית הבוקר, לונדון את קירש, אנשי הארכיון שמנסים לעשות את הבלתי אפשרי... הצוות הנמרץ במערכת ירושלים, הMCR , צוות האולפן והקונטרול ובעצם כולם! בתוך האינטנסיביות המטורפת שלנו, מדהים היה לגלות מדי מעת לעת את האנשים האמיתיים במקום הזה, שבלהט העשייה יכול להיות גם כל כך קר.

העבודה בתור כתב מדיני בחדשות 10 (מאז 2003) מצטרפת לתקופות אחרות שלי: תקופה קצרה בלשכת ראש הממשלה, ולפני זה בתור כתב לענייני צבא וביטחון בערוץ 1 ובגלי צה"ל. בתקופות האלה הייתה לי ההזדמנות להיות נוכח בצמתים חשובים של קבלת החלטות, אירועים דרמטיים (אפילו היסטוריים) לדווח עליהם – ולספר את סיפורם בקול ובתמונה. וזאת הרי זכות גדולה.

שנה טובה.
גור צלליכין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully