וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מ' הפנים הפציר בערביי ישראל לבנות צפוף

6.10.2005 / 19:53

אוסקר אבו-ראזק אמר בדיון בוועדת הפנים, כי "הנזק שנגרם למגזר העברי בשל הסירוב לבנייה רוויה הוא עצום"

מנכ"ל משרד הפנים, אוסקר אבו-ראזק, הפציר הבוקר באוכלוסיה הערבית בישראל לעבור בהקדם לבנייה צפופה. "הנזק שנגרם למגזר הערבי בגלל הסירוב לבנייה רוויה הוא עצום", אמר אבו-ראזק בדיון בוועדת הפנים בנושא תכנון ובנייה במגזר הערבי. "יש אינטרס ציבורי. הציבור הערבי חייב להוביל איתנו מהלך של בנייה רוויה", הוסיף.

בגלי צה"ל דווח, כי בדיון אמר מנכ"ל משרד הפנים, ש"מי שרוצה להקטין בנייה לא חוקית, חייב לאפשר למי שרוצה לבנות לעשות זאת, אבל צריך להיות ברור שקרקע אינה מכונית פרטית, והבעלות הפרטית על קרקע אינה בעלות מוחלטת".

טרם התפרסמו תגובות

top-form-right-icon

בשליחת התגובה אני מסכים לתנאי השימוש

    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully